Hij gaat vreemd..

Hier kan je RPGs neerzetten om met meerdere mensen te maken.
Bericht
Auteur
Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#31 Bericht door Danielle » 01 jul 2012, 21:31

Dave glimlachte toen hij het smsje van haar weer las 'oke dan zie ik je zo'. Hij keek even in de spiegel en deed nog snel even zijn haren goed oke alleen nog even een luchtje op doen en dan was hij klaar. Hij liep de trap weer af nadat hij een luchtje had op gedaan ondertussen keek hij even bedenkelijk of hij alle sloten wel op slot had gedaan. Hij pakte zijn sleutels van tafel en liep naar zijn brommer, tsjaa niet willen werken en toch een auto zat er niet in volgens zijn vader. Eenmaal voor school stopte hij en keek naar de deuren ' nou zou ze ongeveer wel moeten komen' mompelde hij zacht.

Het geluid van de bel deedt haar op kijken. Een vrolijk grijnsje was van haar gezicht af telezen ' ga jij nog wat doen' hoorde ze haar vriendin zeggen. ' Nee niet echt , jij?' haar blik ging omhoog en ze zach haar hoofdschudden. 'Kom dan gaan we gezellig even wat drinken bij Starbucks we hebben toch niks beters tedoen en mischien zien we daar nog wat leuks'. Haar vriendin grinnikte even, Ruby snapte de humor niet echt maar ja sanne dacht gelijk aan andere dingen. Samen liepen ze het gebouw uit richting de fietsen 'op naar starbucks dan maar' ze glimlachte even naar sanne en fietste daarna aan.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#32 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 21:45

Dylan
" jaa zaterdag! Volgens mij komen er echt verschrikkelijk veel mensen. En nuchter
Blijven is geen optie, ook voor jou niet " grinnekte hij en deed 10 flessen wijn 10 flessen van safari/passoa/ bacardi enzo en nog 5 kratten bier in z'n kar. " hoeveel drank moet uk kopen denk je?" vroeg hij
" ohjaa ook iets om te shotten natuurlijk" ik dacht na en keek rond

Rachell
" dan gaan we lekker naar jou huis!" zei ze en liep met hem mee.
" ga je zaterdag ook naar Dylan?" vroeg ze en liep naast hem
Met een arm om hem heen. Ze keek hem aan en keek daarna voor zich uit.

Tiffany
Ik liep op m'n hakken de trappen af toen de bel was gegaan. Ik liep gelijk door naar buiten en zag Dave al staan. Ik liep naar hem toe en drukte een kus op zijn lippen. " hellooo " zei ze en gaf hem
Nog een zoen.
" wat gaan we doen?" vroeg ze
Carpe Diem

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#33 Bericht door Danielle » 01 jul 2012, 22:30

'Hee' glimlachte hij naar haar terwijl hij zag aan komen lopen , zijn blik ging even over haar lichaam en een klein tevreden knikje was lichtjes zichtbaar. Hij kreeg een kus op zijn lippen gedrukt en sloeg zijn arm om haar schouder en drukte een kus op haar slaap. 'ik wou dat eigenlijk aan jou over laten maar we kunnen natuurlijk ook een filmpje bij gaan kijken' rustig gleed zijn hand van haar schouder langs haar rug en zijn hand ruste even op haar kont voordat hij hem terug trok. Met een klein grijnsje keek hij haar even aan 'dus wat wil de dame doen?'

Ruby kwam aan gelopen met de bestelde drankjes en ging tegen over sanne zitten ' en al een beetje zin in het feest. ' Ja' antwoorde sanne met een lichte blos op haar wangen. Ruby grinnikte ' wie vertel' met ondetussen wat gelach , raakte zo aan de praat over die avond.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#34 Bericht door LittleRomana » 02 jul 2012, 16:04

Shotten hoorde hij. Hij keek om en wees ergens op " Dat is altijd goed spul " zei hij. " Zaterdag, ik ben er man.. en volgens mij mag jij wel meer komen er komen altijd zoveel mensen op jou feesten " zei Blake. Hij keek in de kar, hij had al wel wat maar echt niet genoeg voor de hoeveelheid mensen die gingen komen waarschijnlijk.

Shane knikte " Ja, ik ga eigenlijk altijd wel naar zijn feesten, ga je ook mee ? " vroeg hij en keek even wat naar haar. Zijn huis was gelukkig niet al te ver en binnen 7 min lopen waren ze er alweer hij opende de deur en zo konden ze naar binnen. " Wat drinken ? " vroeg hij.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#35 Bericht door JumpStar » 02 jul 2012, 19:12

Rachell
ik liep achter Shane aan het huis binnen. " jaa is goed, gezellig!" zei ze en ze gaf hem een kus, daarna sloot ze de deur achter zich.
" jaa lekker, doe maar wat." zei ze toen hij vroeg of ze was wilde drinken. ik liep achter hem aan naar de keuken en leunde tegen de tafel aan.

Tiffany
ik sloeg een arm om hem heen. " we kunnen inderdaad wel een filmpje kijken, goed idee! hoe ben je hier gekomen, met de fiets?" vroeg ze terwijl ze hem aankeek en ook even om zich heen keek of ze een fiets zag staan.

Dylan
ik keek naar de fles drank die hij aanwees. " gooi er daar maar 10 van in. " daarna keek hij rond, hmmm wat zou hij nog meer nemen... dacht hij. hij gooide nog een stuk of 20 flessen in zn kar en een paar pakken flugel. " zo genoeg drank denk je? als ht goed is nemen sommige ook nog wat mee" zei hij en keek twijfelend in zn kar
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#36 Bericht door LittleRomana » 02 jul 2012, 21:03

Blake keek naar de kar. " Houd het gwn zo, ik zal voor ik kom ook nog wel wat halen " zei hij terwijl hij de 10 flessen erin deed. " Ook nog chips en alles nodig ? " vroeg hij. Hij keek weer naar de kar, hoezo drank xD Achja, dit was normaal voor hem/hen.

Shane schonk wat voor haar en hem in en liep naar haar toe. Hij gaf haar een zoen en daarna een glas met drinken. Rustig liep hij naar de woonkamer en ging zitten. Hij klopte naast hem en toen ze ging zitten pakte hij haar drinken en zette dit op tafel waarna hij haar vastpakte en al snel daarna even zoende.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#37 Bericht door JumpStar » 05 jul 2012, 22:37

reageert Danielle niet meer??
Carpe Diem

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#38 Bericht door Danielle » 06 jul 2012, 21:02

Sorry niet zo'n zin ing deze rpg.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#39 Bericht door JumpStar » 30 jul 2012, 11:54

oke
gaan wij nog verder of niet?
Carpe Diem

Plaats reactie