Hij gaat vreemd..

Hier kan je RPGs neerzetten om met meerdere mensen te maken.
Bericht
Auteur
JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

Hij gaat vreemd..

#1 Bericht door JumpStar » 16 jun 2012, 15:56

Het kan zijn dat je een vriend of vriendin hebt waar jij echt heel erg verliefd op bent, jij voelt je minder goed als je partner en doet eigenlijk alles wat hij/zij wilt. je komt erachter dat hij/zij vreemdgaat, maar je durft er in het begin niks van te zeggen. Gaat het veranderen, ga je er wat van zeggen, of ga je zelf ook vreemd? het kan ook zijn dat je het gelijk uitmaakt.
je kan ook iemand spelen waar degene mee vreemd gaat. of je bent gewoon een goede vriend of vriendin van een persoon.

Max. 4 karakters spelen
minimaal 3 volle zinnen per karakter!

Naam:
Leeftijd: tussen 16 en 19
Man of vrouw:
innerlijk: uitgebreid typpen.
Uiterlijk:
Extra:
relatie met of verliefd op:

Naam: Rachell
Leeftijd: 16
Man of vrouw: v
innerlijk: Rachell is een lieve onzekere meid. Ze is soms te lief en durft het niet voor zichzelf op te nemen, haar mond trekt ze niet snel open en ze kropt al haar gevoelens op.
Uiterlijk: Rachell
Extra: Ze woont bij haar vader die alcohollist is, ze is vaak alleen thuis en als haar vader thuis is word Ze vaak geslagen als hij dronken is.
relatie met of verliefd op: wie wilt?

Naam: Tiffany
Leeftijd: 18
Man of vrouw: v
innerlijk: Tiffany is een leuke spontane meid die haar bek wel graag opentrekt. Ze weet dat ze lekker is en heeft ook altijd uitdagende kleren aan, ze verleid elke man en staat bekend als grote slet. Veel mensen zijn bang voor haar omdat ze zn grote mond heeft en ook wel slaat als het moet.
Uiterlijk: Tiffany
Extra: heeft een navelpiercing en ze rookt en drinkt veel. Ex van dylan
verliefd op:?

Naam: Dylan
Leeftijd: 19
Man of vrouw: m
innerlijk: Dylan is een populaire jongen die weet dat iedereen hem knap vind, hij maakt daar dan ook gebruik van. Hij is heel lief maar niet echt betrouwbaar.
Uiterlijk: Dylan
Extra: Ex van Tiffany. Hij woont al op zichzelf en maakt daar ook graag gebruik van, zo kan hij wanneer hij wilt een meisje meenemen.
relatie met of verliefd op:?
Carpe Diem

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#2 Bericht door Danielle » 28 jun 2012, 21:35

Alstu ;3

Naam: Ruby
Leeftijd: 17
Man of vrouw: vrouw
innerlijk: Ruby is een lieve meid en is vrij sociaal naar het merendeel van de mensen dan. Want natuurlijk moet ze haar reputatie niet verpesten.
ze heeft een duidelijke mening en staat er ook achter, maar om dan net zo'n gesprek aan tegaan heeft ze moeite mee want ze weet dan niet goed wat ze moet zeggen.
Ze weet wel wat maar weet niet hoe ze het moet zeggen.
Uiterlijk:[url=http://data.whicdn.com/images/20098283/ ... _large.jpg]klik[/url]
Extra:-
relatie met of verliefd op:


Naam: Dave
Leeftijd: 18
Man of vrouw: Man
innerlijk: uitgebreid typpen.Dave is vriendelijk tegen de mensen die hij mag.
De rest irriteert en pest hij. Dave luistert niet naar andere mensen, heeft altijd het laatste woord en kan behoorlijk bot overkomen.
Voor zijn vrienden is hij een grappig , aardig en sociaal iemand. Hij flirt graag met meisjes en houdt van de aandacht van ze.
Verder zou hij niet snel zijn medelijden tonen en lijkt daardoor een gevoelloos iemand, maar voor zijn vriendin zal hij zeker lief zijn.
Uiterlijk:[url=http://data.whicdn.com/images/11943312/ ... _large.jpg]klik[/url]
Extra:-
Relatie met of verliefd op:
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#3 Bericht door JumpStar » 29 jun 2012, 12:58

Doen er nog meer mee?:)
Carpe Diem

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#4 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 14:44

Zullen we maar beginnen als er verder niemand mee doet?
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#5 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 14:49

Ik ga nog meedoen [ sorry van laatheid :O ]

Alleen moet ik wel chars maken nog, zal na eten wat we vandaag vroeg doen geloof ik meteen maken.

Sorry Sorry Sorry

Xx
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#6 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 15:36

Hahahha geeft niet
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#7 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 15:55

Naam: Shane
Leeftijd: 19
Man of vrouw: Man
innerlijk: Hij neem niet genoegen met één als je er meer kan hebben. Echte liefde heeft hij nog nooit gevoeld en daarom heeft hij vaak wel weer iemand anders, de langste relatie die hij ooit had was 1 maand. Hij denkt ook niet echt ooit een lange relatie te krijgen. Verder is hij wel lief ofzo.
Uiterlijk: [url=http://25.media.tumblr.com/tumblr_luokw ... o1_500.jpg]Klik[/url]
Extra: Woont nog bij zijn ouders dat hem irriteert. Niet dat zijn ouders een bal boeien wat hij doet.. zijn ouders geven hem niks en hij zoekt het maar uit.. zo is dat altijd al geweest.
relatie met of verliefd op: ......

Naam: Blake
Leeftijd: 18
Man of vrouw: Man
innerlijk: Blake lijkt soms echt perfect, heb je ergens geen zin in wacht hij. Wil je dat hij wat doet, doet hij het meteen. Vertel je hem tijd nodig te hebben of even rust ofzo dan geeft hij je dit. Niet dat jij weet dat hij wanneer hij weg stapt naar huis dat hij met een ander dingen doet.
Uiterlijk: [url=http://24.media.tumblr.com/tumblr_lmjte ... o1_500.jpg]Klik[/url]
Extra: Woont alleen, al een paar jaar aangezien zijn ouders zijn overleden.
relatie met of verliefd op: .....

Alsk ook nog meisje moet doen moet ik ff zoeken maar wel al 2 boys in elkaar xD

Xx
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#8 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 16:53

Maakt mij niet uit, wat je wilt!
Speelt het zich af op school of wat willen jullie?
En hebben er al mensen een relatie?:p
Carpe Diem

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#9 Bericht door Danielle » 01 jul 2012, 17:01

Ik denk dat school wel goed is , ja niet alleen school maar echt gwn zo'n typische week die je h
ebthebt dus niet alleen school.

________
Effe dat jullie het weten ik kan niet meer op hs ;)
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#10 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 17:06

Isgoed.
Huh hoe komt dat dan?
Carpe Diem

Plaats reactie