Hij gaat vreemd..

Hier kan je RPGs neerzetten om met meerdere mensen te maken.
Bericht
Auteur
JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#21 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 18:27

We kunnen ook doen dat er 2 stelletjes zijn en de rest nog niet
Hebben we van alles een beetje hahaha
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#22 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 18:30

VIndk ook goed :P

Xx
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#23 Bericht door Danielle » 01 jul 2012, 18:40

Is goed hoor ^^, alleen hoe kom je elkaar dan tegen achja ik zie wel :p
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#24 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 18:44

En wie hebben er dan een relatie
Die ik net zei?
Rachell- shane
Tiffany-dave

Ofzo
Carpe Diem

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#25 Bericht door Danielle » 01 jul 2012, 18:57

Is goed hoor,
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#26 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 19:23

Rachell en Tiffany
We zaten naast elkaar in het wiskunde lokaal en we luisterde naar de bizar saaie uitleg. Gelukkig was dit m'n laatste uurtje en zou ik hierna shane zien, dacht rachell blij. Ze maakte nog wat kleine aantekeningen en maakte haar som af. Daarna ruimde ze haal spullen op omdat de bel al bijna ging.
Tiffany pakte haar telefoon en stuurde Dave een smsje. - Heee schat, wanneer zie ik je vandaag? Loveuu- stuurde ze
Even snel en ruimde daarna ook haar spullen op en wachtte tot de bel ging, ze praatte nog wat met rachell en hoorde dat er dot weekend een feest was bij Dylan thuis.

Dylan
Ik stuurde iedereen een berichtje - zaterdag vanaf 9 uur feest bijmij thuis, nuchter blijven is geen oplossing- stuurde hij naar iedereen. Het was vandaag donderdag dus hij moest maar een boodschappen ervoor halen, niet dat hij er zin in had maarja.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#27 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 19:42

Shane ging snel naar de school van Rachell nadat hij bij iemand geweest was en gedoucht had. Hij rook heerlijk schoon dus. Rustig stond hij haar op te wachten buiten op het plein. Hij keek wat naar de mensen, vooral meiden, die voorbij kwamen. Hij pakte zijn mobiel en zag dat Dylan een feest hielt, lekker dan. " Rachell " zei hij en glimlachte toen hij haar naar buiten zag komen.

Blake keek in zijn kasten " Argh ik heb geen zin " mompelde hij maar hij moest wel wat eten gaan halen. Rustig liep hij naar de winkel toe en deed wat dingen in de wagen. " Dylan ? " vroeg hij. Zijn mobiel lag nog thuis dus hij had de sms nooit gelezen.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#28 Bericht door Danielle » 01 jul 2012, 20:52

Dave had vandaag niet echt zin om naar school tegaan. Gelukkig had hij het voordeel van achtien zijn want dan mocht je zelf ziek melden. Uit de koelkast pakte hij wat lekkers tedrinken en uit de kast een zak chips. Van uit zijn ooghoeken zach hij dat zij telefoon brande en een zacht tril beweging maakte. Hij gooide de zak chips op de bank en liep richting de telefoon terwijl hij wat chips at. Hij las het berichtje van Tiffany door en gelijk na dat hij het gelezen had ging zijn telefoon opnieuw af. Een mmh geluid kwam uit zijn mond niet alleen door het bericht van dylan maar ook door de chips die hij ondertussen at. Hij antwoorde op zijn bericht met: Kan ik nog wat voor je mee nemen ?. Hij klikte het bericht weer weg en las het smsje van Tiffany weer, hij glimlachte kort en antwoorde ondertussen : Ik haal je wel op na school nog een uurtje toch? X Dave.


Een korte glimlach verscheen op haar gezicht bij de gedachtte dat ze nog maar een uur les had. Met haar hand onder haar hoofd krabbelde ze wat in haar schrift , haar ogen gingen richting haar vriendin langs haar die aandachtig een smsje door las. ' Wat is er?' Haar blik ging gelijk ook naar haar eigen telefoon die ook knipperde. Ze las het smsje en liet het aan haar vriendin zien ' ga jij ook ?'. Haar vriendin knikte , 'oke gezellig' ze duwde haar telefoon weer in haar zak en keek nog even naar de klok.


----
Sorry als er veel speelfouten inzitten dit typt niet zo fijn
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#29 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 21:05

Dylan
Hij liep in de supermarkt en hoorde zijn naam " heeee!" zei hij terwijl hij zich omdraaide en in de ogen van blake keek. " kom je ook zaterdag? Lees je smsje dan weet je waar het overgaat" grinnekte hij, hij zag aan z'n gezicht dat hij nog van niks wist. Ik pakte mijn telefoon toen ik hm hoorde
Gaan en keek naar t smsje daarna stuurde ik terug - alles is welkom, strippers ook! Hahha grapje....- hij grinnekte en stuurde op verzenden. Daarna keek hij weer naar blake

Rachell
Ik zg aan het eind van het plein shane staan en rende naar hem toe.
" Heee schat!" ik gaf hem een zoen en legde mijn handen op zijn rug. Ik was echt tot over m'n oren verliefd en was blij hem weer te zien. Ik ging even met een hand door z'n haar en gaf hem Weer een zoen.
" ik ben blij dat ik je zie" zei ze met Een lieve lach op zijn gezicht.

Tiffany
Ik was onderweg naar m'n volgende les en liep wat trappen op. Ik haat het om op de bovenste verdieping te zitten, ik haat traplopen. Ik las de sms die ik terug kreeg - jaa nog een uurtje, tot zooxx- stuurde ze snel terug en liep de klas in. Ik ging zitten en legde m'n spullen op tafel.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#30 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 21:26

Shane glimlachte "Ik merk het.. wat wil je gaan doen ? " vroeg hij. Hij omhelste haar met één arm, klaar om weg te lopen. " Mn ouders zijn trouwens een week op vakantie.. " zei hij rustig tegen haar. Ergens was hij toch ook wel blij haar te zien, maarja.. hij kon het gwn niet echt plaatsen allemaal.

Blake drukte op zijn zakken " Mobiel ligt thuis " grinnikte hij. " Maar als ik zo naar je kar kijk.. zeg ik feestje " zei hij met een grijns. Rustig pakte hij nog wat dingen die hij nodig had. "Je weet toch dat ik altijd naar jou feestjes kom, kan niet zonder ze " grijnsde hij een beetje. " Zo ik ben klaar geloof ik " mompelde hij tegen zichzelf.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Plaats reactie