Aquavita High

Hier kan je RPGs neerzetten om met meerdere mensen te maken.
Bericht
Auteur
Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#11 Bericht door Danielle » 18 jun 2012, 15:41

Met een tevreden glimlachje duwde ze het boeken laatje dicht dat was dan weer een voordeel als je te vroeg kwam je had in ieder geval genoeg tijd op je spullen uit te pakken. terwijl ze naar het raam liep haalde ze het elastiekje van haar arm en maakte daarmee een losse knot. Met haar vrij hand duwde ze het gordijn aan de kant en keek wat naar buiten 'Het is hier zo mooi' mompelde ze zacht. Een kleine grinnik kwam er kort uit haar mond toen ze zag hoe verschillende mensen moeite hadden om hun veelte zware koffer mee te nemen. [i]Oké wat nu te doen want het gebouw kan ze de weg wel vinden en haar tas is uitgepakt '[/i]mmh'. Haar blik ging nog snel even door haar kamer alles was opgeruimd en van tevoren was het blijkbaar schoongemaakt want smerig was het niet. Met een verveelde zucht liep ze richting de deur dan maar nieuwe mensen helpen...

Kort zuchte Jase even en haalde met zijn hand door zijn haren terwijl hij om zich heen keek. ‘292’ Herhaalde hij twee keer achter elkaar. Zachtjes rolde hij zijn koffer achter zich aan terwijl hij zijn kamer zocht. ‘Oké volgens mij heb ik nu iedere kamer deur gezien behalve die van mij zelf’ lichtjes geirteerd liep hij richting de balie dan maar op nieuw vragen.... Dat was dan wel een van de mindere dingen van hier, niet dat hij het erg vondt om hier heen te gaan. Want er waren genoeg mensen die totaal niet wouden.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#12 Bericht door JumpStar » 18 jun 2012, 15:52

Rachell
Ik zat in de auto naast mijn vader, ik was zo kwaad op hem, hoe kon hij me dit aandoen?! Ik keek zwijgend en boos door het raam naar buiten. Verder op zag ik de school al staan. Ik wou echt niet en vond dit het einde van m'n normale leven. Mijn vader zette voor de school de auto stil. Ik stapte uit en zag m'n vader de koffers uit de kofferbak pakken. Ik pakte ze over. " Kom op rachell, wees nou is blij dat het je helpt zo" hoorde ze haar vader zeggen.
" ik ben alleen blij dat ik jou nu niet meer hoef te zien!" schreeuwde ze terug en ze liep het plein op.

Dylan
Omdat mijn tante deze school runt moest ik van haar alle nieuwe mensen helpen, heel veel zin had ik er niet in maar het moest maar. Ik zag een jongen die zijn kamer duidelijk niet kon vinden en ik liep op hem af.
" kan ik je misschien helpen ?" vroeg hij aardig terwijl hij de jongen aankeek.

Tiffany
Ik was al een tijdje geleden afgezet door m'n ouders. Ter ontspanning rookte ik nog een peuk voordat ik naar binnen ging. Ik drukte hm uit en liep met m'n koffers naar binnen. Ik melde me bij de balie en kreeg m'n sleutel. Ik volgde haar routebeschrijving en al gauw vond ik m'n kamer. Ik opende de deur en zette m'n koffers in de kamer. Ik keek om me heen. Ik wist niet echt wat ik ervan moest vinden.. Ik liep wat rond en keek hoe de badkamer eruit zag. Daarna opende ik m'n koffers en legde al mn kleren netjes in de kast.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#13 Bericht door LittleRomana » 18 jun 2012, 16:44

Shane was hier nu al een tijdje, zijn beste vriend zou hier ook komen had hij gehoord. Het was hier wel mooi dus zeer erg is het niet ofzo, maar heel leuk is soms ook anders. Hij keek via het raam naar buiten, wachtend tot hij Rain zag. Even hoorde hij wat dingen op de hal, ach zal wel. Owh ja daar heb je hem! Snel rende hij naar buiten " Rain hier " zei hij en zwaaide terwijl hij naar hem toe rende en de mensen ontweek. Hij gaf hem een hellow knuffel/box en hielp hem met zijn koffers.

Rain zuchtte en sleepte zijn koffer mee. Hij keek op hoorde plots Shane zijn stem, hij keek door alle mensen heen en zag toen de dolle dwaas komen hoor. " Heej " zei hij en kreeg hulp met zijn koffers. Ze liepen samen naar de balie en hij kreeg zijn dingen in handen. " Thx " zei hij en keek naar welke kamer hij had " 201 " zei Rain en keek op naar Shane " Lead me " zei hij en kreeg een knikje terug. "Welke kamer heb jij ? " vroeg Rain. " 175 " kreeg hij te horen van Shane. Rustig liepen ze samen naar de kamer van Rain " Best druk nog " mompelde Rain wat.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#14 Bericht door Danielle » 18 jun 2012, 18:44

" kan ik je misschien helpen ?" hoorde hij achter hem 'Ummh ja'. Hij draaide om naar de jongen en haalde kort met zijn hand door zijn haren terwijl hij wat moeilijk keek' zou jij kunnen vertellen waar kamer nummer 292 is, ik ben mijn kamer kwijt, tsjaa niet vinden'. Zijn blik ging even over de jongen een bekend gezicht had hij niet maar hij zou hier vast ook zitten 'Trouwens ik ben Jase' zij hij terwijl hij zijn hand uit stak naar de jongen.

'Tweede hal links en dan de trap op' ze wees nog wat en zag het meisje weg lopen. Olivia glimlachte toen ze het meisje nog dankje hoorde roepen, altijd vond ze het leuk om te horen dat iemand haar hulp waardeerde. Oke wat nu de bibliotheek was vandaag gesloten en het merendeel van de nieuwelingen was er al. Een klein zuchtje slaakte ze en liep met haar handen in haar zakken gedrukt naar zit ruimte.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#15 Bericht door JumpStar » 18 jun 2012, 19:25

Rachell
Ik liep behoorlijk chagerijnig het gebouw binnen met m'n koffers. Ik melde me bij de balie en kreeg m'n sleutel. Ik keek om me heen en had geen idee waar ik moest Zijn, ik liep een paar keer rond maar kon het ng niet vinden. Tuurlijk, kon mijn dag nog erger?! Ik ging op een bankje zitten, ik was er klaar mee. Ik zuchtte en keek een beetje rond naar de mensen die voorbij kwamen.

Dylan
Ik gaf hem een hand. " ik ben Dylan" zei hij vriendelijk. Daarna keek hij naar de kamernummer " oohh dat is toevallig, het is naast mijn kamer. De bovenste verdieping en dan links en het derde pas rechts. Het ligt een beetje verstopt maar het zijn wel de grootste kamers. " zei hij vriendelijk. Hij keek tegelijkertijd naar de meiden die binnen liepen.

Tiffany
Ik sloot de kasten toen eindelijk alles erin lag. De koffers schoof ik onder het bed en ik pakte m'n toiletspullen, ik legde alles netjes in de badkamer neer en keek in de spiegel, ik zag er lijkbleek en doodongelukkig uit. Ik gooide snel wat foundation erover heen waardoor het niet meer zo op viel. Ik kamde m'n haren en deed er een losse vlecht in, ik vlocht hm
Zo dat de vlecht over m'n schouder lag en de
Losse plukjes deed ik vast met een speltje
Carpe Diem

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#16 Bericht door Danielle » 18 jun 2012, 20:50

'De grootste kamers he' hij knikte kort , niet dat hij speciaal een grotere kamer nodig had maar er nee op zeggen is ook weer overdreven. Hij knikte een paar keer op wat hij zij en herhaalde het 'Bovenste verdieping, links en dan rechts ja dat vind ik wel'. Jase keek even kort om zich heen en zag van uit zijn ooghoeken naar Dylan die blijkbaar andere gedachten had. Een kleine grinnik kwam uit zijn mond terwijl hij met zijn hand tegen zijn schouder aan tikte 'Loop er naar toe'.

Olivia wou net het zit gedeelte inlopen toen ze het geluid van vallende koffers hoorde. Met een ligt verbaasde blik keek ze over haar schouder, er lagen een paar koffers op de grond met een meisje er langs zitten. 'Kom ik help je wel' voorzichtig stak ze haar ene hand naar het meisje uit en de andere naar een omgevallen koffer. 'Welke kamer heb je ?' '245'kreeg ze zachtjes terug. Olivia knikte kort en liep met een koffer in haar hand 'Kom het is een klein stukje lopen' , van uit haar ooghoeken zag ze het meisje knikken en liep ze sloffend achter haar aan. 'Hoe heet je eigenlijk ? Olivia keek even wat om naar het meisje die nog steeds moeite met een tas. 'Eleanor' Olivia glimlachte naar het meisje 'Olivia , en ik bijt niet hoor'kwam er achter aan met een kleine grinnik.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#17 Bericht door LittleRomana » 19 jun 2012, 20:45

De jongen opende de kamer en Shane hielp Rain met opruimen. " Zo dat is ook gedaan " zeiden ze tegelijk. Ze grijnsden even " Nou.. geef me een rondleiding ofzo " zei Rain. Shane knikte " Oke kom ' zei Shane en Rain sloot de deur achter hen dicht. Ze liepen de hallen door en na de rondleiding die echt in zo'n snel mannentempo ging gingen ze zitten in de hal en praatte wat over wat ze gemist hadden van elkaar. " Wow Shane die minder zijn trucjes uithaalt.. ziek ofzo " grinnikte Rain. Shane stak zijn tong uit waarbij je zijn piercing zag " Die heb je wel nog altijd dus " zei Rain en Shane knikte " Gaat er ook mooi niet " zei hij. Ze keken beide wat naar de mensen die voorbij liepen en Shane glimlachte een beetje. Rain keek eigenlijk altijd wel lief.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

awesomeEmo:D
Gewoon Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jun 2012, 19:39

#18 Bericht door awesomeEmo:D » 19 jun 2012, 21:04

Naam: Nikki < my own name !!!
Leeftijd: 17
Geslacht: girly
Innerlijk: Nikki is een lief teder meisje, door het gepest op haar vorige school is ze onzeker en snel op haar ziel getrapt. wanneer ze zich gepest voelt kan ze heftig reageren, dit is deels omdat ze autisme heeft en hierdoor moeite heeft met lichaamstaal te lezen. dit heeft ze nog nooit verteld en dit doet ze ook niet snel. door aandachtstekort kan ze dit veel gaan vragen bij anderen terwijl ze dit niet door heeft. Nikki snapt het gedrag van anderen tegen haar niet. ze doet haar best alleen lukt het niet zo goed. als ze in een groep nis kiest ze onbewust iemand uit waas ze aan gaat klitten. dit is zo goed als altijd een jongen aangezien ze dat als vader figuur probeert te hebben omdat die er niet voor haar is en voor veel problemen zorgt, bij zo'n jongen voelt ze vaak verliefdheid.
Uiterlijk: [url]http://www.taaz.com/images/R600H600W/FE ... 2D47E7.jpg[/url]
Extra: noppes
Reden waarom hij/zij hier zit: om weg te komen van de stress thuis
love the way i am or keep your mouth shut

awesomeEmo:D
Gewoon Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jun 2012, 19:39

#19 Bericht door awesomeEmo:D » 19 jun 2012, 21:31

Haar eerste dag, ze moest en zou een goede eerste indruk maken, althans dat hoopte ze, weer gepest worden zou een hel zijn aangezien dit de plek was waar ze naar wou ontsnappen. Kamernummer 264 had ze gekregen en er werd gewezen naar een van de gebouwen op het terrein. Toen ze daar jongens uit zag komen was het eerst wat in haar hoofd opkwam; [i]...Jongens en meisjes gemengd... ...Hmmm...[/i]. Lopend naar het gebouw en rondkijkend over het prachtige terrein naar binnen, liep ze al zoekend naar haar kamertje tegen een jongen op (kies maar wie) en viel zeer pijnlijk op haar achterste. Haar ogen gleden langs de benen van de wat lange jongen omhoog, tot Nikki zijn gezicht kon zien daarna schoten haar ogen weer naar beneden. Hopend op een uitgestoken hand keek ze de kat uit de boom.
love the way i am or keep your mouth shut

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#20 Bericht door JumpStar » 19 jun 2012, 22:20

Dylan
" hahaha echt niet! Dan krijg ik ruzie met m'n tante, als ik het doe moet het altijd stiekem.. Maar ik wacht nog eff een dagje tot ik toesla" grinnekte hij
" ik loop wel mee naar je kamer." toen ze ene stukje liepen zag hij een meisje op een bankje zitten met haar koffers
" kijk zij is z'n hopeloos geval dat de weg niet kan vinden en te arrogant is om het te vragen" grinnekte hij en wees naar rachell.

Rachell
Ik zuchtte en keek boos rond, ik zag 2 jongens naar me kijken en negeerde ze volkomen. Tuurlijk, moest mij weer over komen dat ik het niet kan vinden hier. Ik pakte m'n telefoon en zette boze dingen op twitter en praatte wanhopig met m'n vriendinnen. FACK MY LIFE gooide ik op Facebook. Ik pakte uit m'n tas een flesje water en nam een paar slokken. Daarna borg ik hm weer op en keek weer wat rond.

Tiffany
Ik kleedde me uit en zette de douche aan. Ik voelde of die warm was en stapte er daarna onder. Ik genoot van de warme stralen op m'n lichaam en liet het water over m'n gezicht stromen. Even nergens aan denken.
Ik wasste m'n haren en sopte m'n lichaam in, daarna spoelde ik alles goed uit en zette de douche weer uit. Ik stapte eronder vandaan en droogde mezelf af. Ik deed een string en push up BH aan, en daarna een strakke spijkerbroek en een shirtje waarvan je net een randje van m'n strakke buik zag. M'n borsten kwamen en mooi in uit. Ik föhnde m'n haar en maakte m'n op
Carpe Diem

Plaats reactie