Aquavita High

Hier kan je RPGs neerzetten om met meerdere mensen te maken.
Bericht
Auteur
JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#51 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 23:00

Dylan
" Hahahahha rustig aan hè. Nooit meteen de eerste dag toeslaan. Rustig afwachten en een beetje rond kijken joh. Sla jij wel altijd gelijk toe dan?" grinnekte hij en hij bestelde wat eten bij z'n tante die toevallig langs kwam. " zeg maar wat je wilt m'n tante geeft het wel even door" zei hij

Tiffany
" er is echt niks aan de hand, ik wil graag even alleen zijn, okee niet even, maar
Voor altijd. Ik kan niet meer vrolijk zijn en ik ben onaardig dus verspil alsjeblieft geen energie aan mij" zei ze met tranen in haar ogem
Carpe Diem

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#52 Bericht door Danielle » 01 jul 2012, 23:14

Hij keek even met zo'n gezicht van ik gelijk toe slaan nee , hij schudde kort zijn hoofd en keek hem aan ' nou het ligt er aan als ik een leuk meisje zie , tsjaa het ligt er eigenlijk gewoon aan'. Hij werd stil toen hij de directrice aan zag komen lopen hij begroette haar even beleefd en zij daarna wat hij wou. 'ik ben benieuwd hoor hoe lang jij het volhoud' grinnekte hij toen hij zag dat de vrouw weg was.

'Kom kom' ze legde haar hand op het meisje haar schouder' die houding gaat daat niet bij helpen, ga gewoon gezellig mee en dan even niet aan die andere dingen denken ik vind je niet zo onaardig hoor' ze keek glimlachend naar het meisje en liet haar hand weer zakken. 'Kom veeg je tranen weg en ga mee met mij dan kun je nieuwe mensen leren kennen'.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#53 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 23:21

Dylan
Ik lachtte toen m'n tante weg was en hoorde wat hij zei. " ik koppel jou wel eerst aa iemand!" grinnekte hij en bedankte zijn tante toen ze na een tijdje het eten kwam brengen. Ik nam een hap van mijn eten. Hij keek rond of hij een leuk meisje zag en hij zag wel een lekker meisje. " is zij niet wat voor jou ?" lachtte hij


Tiffany
" ik ga eerst even douchen , je kan wel in m'n kamer wachten" Ze probeerde toch maar een poging te wagen en door naar haar kamer. Ze opende de deur En liep vast naar binnen. " dan kan jij uitkiezen wat ik aan moey doen" zei ze nog niet echt vrolijk maar wel aardiger
Carpe Diem

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#54 Bericht door Danielle » 01 jul 2012, 23:37

Jase trok zijn wenkbrauw op toen hij dat zij ' ik zoek ze zelf wel uit ja'. Hij gad dylan eenzachte por tegen zijn schouder. Toen dylan wat zij ging zijn blik haastig naar het meisje ' ik weet niet of jij op meisjes valt maar ik niet grijnsde hij.


'Oke is goed' ze liep glimlachend richting de kast en zocht een setje uit. Alleen ze moest nog wel een paar dingen regelen voor het feest achja dat kon ze straks ook doen. Nadat ze een setje had uit gekozen ging ze op het bed zitten en neuriede wat terwijl ze haar wachtte.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#55 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 23:45

Dylan
" niet zo aangebrand " lachtte hij en hij at verder.
" nee eerlijk geZegd val ik er ook niet echt op" grinnekte hij en hij nam een
Slok van Zijn bier.

Tiffany
Ik ging snel douchen en trok erna aan wat ze had klaar gelegd.
" welke schoenen zou ik erbij aan doen? M'n hakken of lage laarsjes?" vroeg ze aan haar terwijl Ze haar haren
Kamde
.

-
Ik Zit op mobiel dus ben niet snel met typefouten hahaha
Carpe Diem

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#56 Bericht door JumpStar » 05 jul 2012, 22:37

en wordt er hier ook niet meer op gereageerd?:(
Carpe Diem

Plaats reactie