Aquavita High

Hier kan je RPGs neerzetten om met meerdere mensen te maken.
Bericht
Auteur
Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#41 Bericht door Danielle » 28 jun 2012, 16:04

Olivia stond geheel niet op te letten en voor dat ze het wist was het meisje al weer weg 'Oh' mompelde ze zacht, ze keek nog naar het meisje maar dat die zo ze toch niet inhalen. 'Misschien niet je de slimste opmerking' zij ze wat zacht ze wreef met haar hand over haar boven arm en keek weer terug richting Shane. 'Kom ga je mee wat eten?, Ze is straks vast wel weer bij gedraaid'. Ze slaakte een klein zuchtje en zette een paar stappen weg 'Ga je mee' ze keek even over haar schouder naar hem en ze glimlachte even bedenkelijk oké eigenlijk wat dat meisje zij oké tsjaa.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#42 Bericht door Danielle » 28 jun 2012, 16:09

[i]Moet ik je naar je kamer brengen?[/i], Jase zijn hoofd trok even schuintjes net als of hij daar over naar moet denken. 'Ja graag, dan drop ik even mijn koffers daar zullen we daarna even naar de Kantine gaan het is bijna half zes en ik heb nog niet gegeten'. Hij gooide een korte blik op zijn koffers , die pakte hij straks dan maar uit.[/b]
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#43 Bericht door LittleRomana » 28 jun 2012, 17:40

Shane keek niet om en staarde half voor zich uit. Hij schudde half met zijn hoofd en keek om naar Olivia, hij knikte. " Ja oke laten we gaan " zei hij. Rain was opeens weg, nergens te vinden. " Rain is m gepeerd " zuchte Shane half. " That leaves you and me " zei hij. Rustig liep hij richting kantine en keek wat naar het eten. " Wat te nemen " mompelde hij.

Rain stapte binnen en zette haar koffer neer. " Dat maakt niet uit hoor, neem je tijd " zei hij en keek de kamer wat door. " Ik wil je wel helpen, maar ik weet niet hoe comfortabel je bent met iemand die je net kent die je gaat helpen met je kleding opruimen " zei hij en had ff een onschuldig lachje. " We kunnen ook zeggen dat ik over... uur -anderhalfuur je op kom halen ? " stelde hij een beetje voor aan haar.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#44 Bericht door JumpStar » 28 jun 2012, 17:48

Dylan
" ja is goed , ik heb ook honger! " zei hij tegen hem.
hij liep voor hem uit naar de privelift. " als je met mij bent mag je die nemen" grinnekte hij
bij verdieping 3, de hoogste verdieping, stopte hij. hij wachtte tot de lift open was en ging naar rechts, daarna naar links en wees naar de deur. " dit is jou kamer, die van mij zit tegenover je" zei hij. in deze kamers had je echt een giga uitzicht, en ze waren luxer dan andere kamers.

Rachell
ik lachtte
" is ook goed hoor, dan zie ik je om 7 uur? " vroeg ze en ze lachtte lief naar hem.
" en nog bedankt dat je me hebt geholpen! " zei ze erachter aan.

Tiffany
ik bokste al mn woede op de boksbal. ik was dit al een half uur aan het doen en nogsteeds voelde ik me niet beter. ik nam een slok water en ging weer verder. ik zweette me kapot . ik deed een pluk haar achter mn oor en ging weer verder. er was verder niemand in de sportschool, iedereen was met vrienden aan het eten. ik sloeg de boksbal helemaal verrot en zakte daarna huilend in elkaar
Carpe Diem

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#45 Bericht door Danielle » 28 jun 2012, 18:46

Olivia keek wat verlekkerd naar het eten , ze verstrengelde haar vingers met elkaar en hield ze voor haar mond een klein mmmh kwam uit haar mond. [i]Wat te nemen[/i] hoorde ze Shane naast haar zeggen , een 'uhhh' kwam uit haar mond niet echt als antwoord bedoelt ofso maar het ontglipte haar gewoon doordat ze zelf niet kon kiezen. Na uit eindelijk toch maar iets kleins uit gekozen te hebben plus een extra blik je Cola voor straks stond ze met een dienblad in haar handen te wachten op Shane die nog bezig was. Ze keek even naar de rij en er waren er nog 3 voor hem dat was dan ook weer een voor deel als je andere helpt je mag bijna altijd voor, ze glimlachte even naar de het meisje van daar straks die voor Shane weg liep. 'Shane hoe komt eigenlijk dat jij en Rain elkaar kennen want jij zat hier en Rain was nieuw?'.

'Bedankt hé' hij zocht even met zijn hand in zijn zak en viste er een paar seconde later een sleutel uit. Met een klein klikje viel de deur open , licht grijnzend zette hij een paar stappen door de kamer terwijl hij wat rond keek 'Niet verkeerd'. Zachtjes liet hij zijn koffer naast hem neer vallen en draaide weer om richting Dylan. 'Zullen we dan maar gaan eten , trouwens weet je wat ik niet snap'. hij zette een paar stappe richting de deur en stapte de deur weer uit zodat hij buiten stond. 'Waarom zou jij je aan de regels houden, kijk ze kunnen jou wel dingen verbieden maar jij blijft het neefje van de directrice'.[/i]
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#46 Bericht door LittleRomana » 28 jun 2012, 22:39

Shane pakte uiteindelijk ook wat dingen en een blikje fanta. " Eehm " zei hij en hij liep eerst met haar naar een tafeltje waar hij ging zitten. Toen zij ook zat had hij ff een nadenkblik. " We kende elkaar vroeger we hadden dikke lol.. tot Rain moest verhuizen.. na een tijdje hadden we elkaar weer gevonden en we zijn nog steeds vrienden, ben blij hem weer te zien " zei hij, het laatste alleen niet zo hard. Hij nam een slok van de fanta toen hij die open had gemaakt en keek haar even aan.

Rain glimlachte even lief en knikte om de tijd. " Graag gedaan " zei hij en keek haar even aan na haar zo'n 3 seconde te hebben aangestaard zowat keek hij om naar de deur. " Dannehm, kom ik om 7 uur je ophalen " zei hij. Rustig liep hij naar de deur " Succes " zei hij en wist niet zo goed of die nu gewoon moest gaan of niet xD
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#47 Bericht door JumpStar » 29 jun 2012, 00:57

Rachell
Ik leunde tegen de deur aan en ging meer rechterop staan,
Ik voelde spanning. Ik gaf hem een zoen op z'n wang. " tot zo" zei ze lief.
En ze sloot de deur.
Ze zette muziek aan, opende haar koffers en pakte alles uit.
Ze zong zacht mee met de muziek

Tiffany
Ik lag huilend op de grond in de sportschool. Ik baalde zo van m'n leven en dacht er sirieus aan om er een einde aan te maken.
Ik stond op, veegde m'n tranen weg en pakte m'n spullen. Ik handig wel knalrode ogen, ik liep de sportschool uit, keel het restaurant in en liep snel naar m'n kamer.

Dylan
" jaa top ik heb honger!" zei hij en luisterde daarna naar de vraag
"ja je hebt een punt.. Maar heb niet heel veel zin in problemen weet je, m'n tante kan me ook gewoon van school trappen..." zei hij en hij dacht na terwijl hij dat zei
Carpe Diem

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#48 Bericht door Danielle » 29 jun 2012, 14:05

Olivia liep hem even achter hem aan richting de tafel en trok even haar hoofd schuin toen hij een eehm geluid maakte, Wist hij het dan niet meer?. Ze ging tegen over hem zitten en keek hem vragend aan terwijl ze haar open blikje maakte een klein sissend geluidje verliet het blikje van het prik. Ze luisterde even naar wat hij zij maar haar aandacht werd al snel getrokken door het gejammer van een half snikkend meisje. Haar blik ging naar de open staande deuren , Ze zag een meisje voor bij benen en even haalde ze haar schouders op en keek weer terug naar haar bord. 'Wacht eens...' Wat over haast stond ze op waardoor ze zacht tegen de tafel aan stootte, blijkbaar wel zacht genoeg om haar Cola om te gooien. Geïrriteerd haalde ze snel met haar servetje over de tafel en liep met haar bord nog steeds vol met eten richting de prullenbak. Op een wat sneller tempo liep ze terug naar de tafel en viste haar tas van de grond af naast de stoel waar ze zat. Ze wou weglopen maar zag nog steeds dat Shane er zat owjaa... Haar blik ging wat spijtig terwijl ze over haar schouder naar hem keek 'Sorry.....' zij ze even terwijl ze naar de grond keek ' Dankje voor het helpen en het mee eten maar ik moet nu echt belangrijke dingen gaan doen'. Ze haalde snel haar hand door haar haren en gooide er nog een 'Sorry'' achter aan voor dat ze weg liep. Olivia wierp een haastige blik door de gang terwijl ze verschillende gedachten in haar hoofd had, Oké aan de ene kant heeft ze inderdaad belangrijke dingen te regelen maar eerst maar kijken wat er met haar aan de hand is. Een eindje verder op zag ze het meisje door de gang lopen. Er was nu bijna niemand in de gang dus zoveel maakte het haar nu niet uit om achter het meisje aan te gaan rennen. 'Hee' ze legde haar hand op het meisje haar schouder en haalde even diep adem om niet al te uit geput te klinken 'Gaat het wel?' vervolgde ze.

Jase knikte 'Das ook weer waar, maar dat jij zo'n type bent die zich ook aan alle regels houdt' Hij haalde even stilletjes zijn schouders op en duwde zijn handen in zijn zakken. 'Nee dat ook weer niet' hij grinnikte even en liep samen met Dylan de kantine in. 'Wat een rare school zeg , eerst een huilend meisje en dan dit' hij wees even naar Olivia die haar cola morste en gehaast doorliep. schouders ophalend liep hij richting de korte rij en ging er in staan om wat eten tebestellen.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#49 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 22:33

Tiffany
Ik liep door de gangen en hoorde iemand achter me aankomen en voelde daarna de hand op me schouder. Ik schrok en draaide me om. Ik zag het meisje die ik eerder al had gezien en hoorde haar vraag.
" het gaat prima." zei ze kortaf. Ze had geen zin in medelijden. Ik keek haar aan met rode ogen
" verder nog iets?" vroeg ze

Dylan
Ik liep met hem mee naar t restaurant.
"wat moet ik volgens jou dan doen om de regels te overtreden?" vroeg hij terwijl hij een tafel uitkoos en alvast ging zitten.
Carpe Diem

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#50 Bericht door Danielle » 01 jul 2012, 22:43

Olivia had haar opmerking ergens wel verwacht omdat ze bij die automaat ook al zo kort af reageerde. ' Weet je zeker dat het gaat want het ziet er echt naar uit of je gehuild hebt'. Even was ze stil en keek weer omhoog naar het meisje ' als je het leuk vind kun je mee naar de kantine of je kan me mischien mee helpen voor morgen avond'. ze keek wat twijfelend naar haar achja ze kon het altijd proberen .


Jase haalde even schouders op en keek hem bedenkelijk aan' nou...' Hij haalde zijn hand even door zijn haren. ' Hoe jij net naar die meiden keek , nee daar kun jij je vast niet aan houden'.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

Plaats reactie