Aquavita High

Hier kan je RPGs neerzetten om met meerdere mensen te maken.
Bericht
Auteur
LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#31 Bericht door LittleRomana » 23 jun 2012, 21:21

Shane keek rustig toe terwijl ze het regelde. Hij had geen papieren in de hand om uit te delen dus hij bleef maar toekijken naar de 2 meiden. Het meisje dat net nog stond te slaan tegen de automaat zei dankje en ging zitten. Even keek hij naar haar. Rustig strekte hij zich wat uit en keek om en zag Rain nog bij een ander meisje. " Als iedereen erom kan lachen huh... dats lang terug " mompelde hij in zichzelf. Hij liet zich tegen de muur aanvallen als het ware en keek rond naar iedereen.

Rain kreeg een klein lachje van haar op zijn mond. " Rain " stelde hij zich voor aan haar." Waar moet je heen ? " vroeg hij, als hij het wist kon hij het wijzen, hij wist nu wel wat dingen te herinneren al gelukkig. En anders stoort hij Shane gewoon even.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#32 Bericht door Danielle » 24 jun 2012, 21:07

'Graag gedaan' zij ze wat zachtjes terwijl ze het meisje na keek. Ze draaide zich weer om en zag dat Shane en Rain ook klaar waren, Rain was zo wie zo wat anders aan het doen want hij praatte met het meisje dat op de grond zat. 'Ee grappenmaker iets vrolijker kijken mag ook wel' zij ze terwijl ze naar hem terug liep. Haar ogen gingen even langs hem wat verder richting de gang. Ze hurkte wat voor over en ging in de kleermakers zit zitten op een bankje zo'n twee meter verder op 'Dankje, wel voor het uitdelen dat scheelt mij in ieder geval wat tijd'. Ze wou nog even dankje zeggen tegen Rain maar hij was nog steeds gesprek met het meisje , ze glimlachte even kort en keek de kant op van Shane die nog steeds zat 'Als ik iets terug kan doen hoor ik het graag, trouwens gaan jullie straks mee wat eten?'.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#33 Bericht door JumpStar » 24 jun 2012, 23:40

Rachell
Ik haalde de sleutel uit m'n zak en keek op het kaartje.
" uhm, kamer 200" zei ze.
Ik keek nog een keer om me heen maar zag nergens een bordje staan ofzo.
Ze keek naar hem
" heb jij enig idee waar het is?" vroeg ze

Tiffany
Ik vroeg me af hoe het werkte hier. At je met z'n alle? Wat waren de regels en waren er slaaptijden? Er spookte zo veel vragen door m'n hoofd en vroeg me af hoe ik aan antwoord kon komen. Ze keek rond en zag niemand alleen zitten, ze was de enige die alleen was. Ik slikte en vroeg me af of ik ooit vrienden zou krijgen..

Dylan
Wacht nog op antwoord voor de laatste keer hahaha
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#34 Bericht door LittleRomana » 27 jun 2012, 03:37

Shane keek wat om naar haar en knikte half op wat zij zei. Eten.. ja eten zal wel fijn zijn. " Ik weet niet wat hij gaat doen, maar ik heb wel trek ja " zei hij. Zijn hoofd ging wat naar Rain en het meisje waar hij bij was. Wat zou er zijn dat hij er zo lang staat. Zijn hoofd ging weer om naar Olivia " Je had trouwens nog niet gezegd waarom jij hier zit " zei hij wat stilletjes. Aangezien het eerder leek alsof ze moeite had met de vraag, hij toonde in zijn houding en blik er ook wel respect voor mocht ze het niet willen zeggen.

Rain dacht even na, hij wist nog hoe naar zijn kamer te gaan, 200 was zeker op dezelfde verdieping. " Ik geloof wel dat ik dat kan vinden " zei hij al snel na haar vraag of hij idee had waar het was. " Kom dan breng ik je " zei hij en ging recht staan en stak zijn hand vanzelf eigenlijk uit om haar te helpen opstaan.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#35 Bericht door Danielle » 27 jun 2012, 16:41

Ze glimlachte even toen hij zij dat hij mee ging. Ze keek even wat om haar heen en zag het meisje dat daar straks zo tegen de automaat sloeg alleen zitten. 'Zou je heel even kunnen wachten? ,als je het niet erg vind'. Ze draaide haar blik weer terug en keek even naar Shane en aan zijn gezichtsuitdrukking kon ze zo ongeveer wel aflezen dat hij het geen ramp vond. Ze liep de kant op van het meisje en ging vlak voor haar stil staan. 'Hee' ze wreef even wat over haar polsen en keek haar schuintjes aan. 'Ga je mee wat eten want ik uhh dacht jij zit hier zo alleen , en het leek me wel gezellig' Ze glimlachte even en stak haar hand uit naar het meisje.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#36 Bericht door JumpStar » 28 jun 2012, 01:40

Rachell
Ik keek hem aan en zag hoe hij opstond en vervolgens zijn hand uit stak. Ik pakte zijn hand beet en stond op. Bij hem was ik al m'n zorgen en problemen vergeten en ik voelde me goed op m'n gemak.
Toen ik stond liet ik zijn hand los en ik pakte mijn 2 koffers en liep achter hem aan.
" dankje " zei ze lief en het was ook het enige wat ze uit maar mond kreeg.
Verbeelde ze het zich nou of was ze verliefd?!

Dylan
Ik keek om me heen en liep naar jase. " moet ik je nog naar je kamer brengen?" vroeg hij terwijl hij hem vragend aan keek
-niet echt inspi-

Tiffany
Ik zat chago op de bank en terwijl ik een slok van m'n cola nam zag ik hetzelfde meisje op me af komen lopen. Ik luisterde naar haar en keek haar verbaasd aan. Sinds wanneer doet iemand aardig tegen mij? Vroeg ze zich af.
Ze dacht even na en keek naar de jongen achter haar.
" nee dankje, ik wil niet tot last zijn" zei ze, ze zou toch alleen maar chago daar zitten..
Ik slikte en ging met mijn hand door m'n haren
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#37 Bericht door LittleRomana » 28 jun 2012, 09:02

Shane bleef rustig wachten en keek wel naar wat ze ging doen. Al snel zag hij haar naar het meisje dat eerder op de automaat sloeg gaan. Rustig bleef hij staan en kon horen wat ze zeiden Toen ze nee zei op wat Olivia vroeg keek hij even goed naar haar en stapte rustig op hen af. " Waarom zou je in de weg zitten, je bent welkom hoor " zei hij terwijl hij achter Olivia stond. Even had hij een klein lachje op zijn gezicht.

Rain knikte en keek heel even naar haar 2 koffers. Rustig pakte hij er één over vanuit haar handen. " Is goed hoor " zei hij. Even keek hij haar aan toen hij de koffer pakte en daarbij haar hand aanraakte. Hierna ging hij rustig lopen. Zijn ogen wende zich even naar Shane die hij vanuit zijn ooghoeken zag. " Wil je zo ook wat eten ? We zouden samen kunnen gaan als je wilt " stelde hij voor.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#38 Bericht door JumpStar » 28 jun 2012, 14:39

Tiffany
ik keek naar de jongen die aan was komen lopen en luisterde naar zijn vraag.
" ik ben chagerijnig omdat ik veel problemen heb, ik kan opeens agressief worden en er zal geen lach op mijn gezicht komen te staan. aan mij heb je dus niks" zei ze snel, fel en emotieloos. maar het was wel de waarheid, ze dacht dat ze nooit meer kon lachen, en zich nooit meer goed zou voelen.

Rachell
ik voelde de warme hand op mijn hand toen hij mn koffer overnam, ik bloosde een beetje en liep rustig door, achter hem aan naar mijn kamer.
ik luisterde naar de vraag en dacht even na. " jaa lekker, maar ik moet wel eerst even douchen en omkleden hoor, ik voel me niet echt fris.." zei ze met een klein lachje op haar gezicht.
ze voelde zich opeens gelukkig, ze dacht niet aan haar problemen en dacht ook niet aan een sigaret of alcohol waar ze zo verslaafd aan was. ze wist een ding zeker, ze wou dit gevoel nooit meer kwijt.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#39 Bericht door LittleRomana » 28 jun 2012, 15:12

Shane keek haar aan, oke eerlijkheid gaat bij haar voor alles. " En ik ben pipo de clown en dit is mama loe.. het is toch ook zielig als je de hele tijd alleen zit.. je zal nooit leren lachen door alleen te zijn " zei hij. Hij draaide zich half om en wist niet of het zo handig was wat hij nu gezegd had. Misschien soms toch wat meer op zijn woorden letten.

Rain kreeg even een lach op zijn gezicht ookal stond zijn gezicht eigenlijk nooit echt sip of boos, bijna altijd kon je er wel een soort lachje uithalen. " Is goed " zei hij en was wel merkbaar blij dat ze samen met hem wilde eten. Hij voelde zich wel fijn bij haar, niet zo alleen zoals thuis. Met een glimlach liep hij verder de hal in toen ze boven waren gekomen. 193... " 200 daar zijn we " zei hij en stopte bij de deur waarna hij zich omdraaide richting haar. " Zal ik je koffer binnen neerzetten en dan zo terug komen.. of eeuhm wat wil je precies ? " zei hij.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#40 Bericht door JumpStar » 28 jun 2012, 15:22

Tiffany
wat hij zei kon ik niet goed hebben, alsof ik opeens zou lachen door zijn mislukte grap?
ik keek hem fel aan. " met wie ik ook ben, lachen doe ik niet meer. " zei ze geirriteerd.
ik stond op en voelde mn agressie erger worden.
" het is beter als ik niet mee ga, ik ga sporten." ze liep naar haar kamer, trok haar kleren uit en smeet het door haar kamer, ze trok een voetbalbroekje aan met en hemdje, ze liep naar de sportschool, naar de bokszaal, deed handschoenen aan en reageerde zich af op een boksbal.

Rachell
ik stond voor mn kamerdeur, pakte mn sleutel en opende de deur. " het maakt mij echt niet uit, doe maar wat je wilt, ik ben alleen niet heel snel" zei ze met een lieve glimlach op haar gezicht en ze keek hem aan. wat heeft hij eigelijk mooie ogen, dacht ze. het viel misschien op dat ze zo naar hem keek, ze draaide zich om en zette haar koffer binnen. " ik moet eigenlijk ook even mn koffers uitpakken.." zei ze
Carpe Diem

Plaats reactie