Aquavita High

Hier kan je RPGs neerzetten om met meerdere mensen te maken.
Bericht
Auteur
Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#21 Bericht door Danielle » 19 jun 2012, 22:51

Jase keek hem aan met een opgetrokken wenkbrauw toen hij dat zij 'Oke dat kan ook'mompelde hij droogjes. Hij duwde even zijn handen in zijn zakken en luisterde wat naar wat hij vertelde 'Kom kom een beetje aardig zijn voor de dame mag ook wel'. Zijn blik ging even naar het meisje en hij gaf haar een vriendelijke glimlach. 'Godver..'kwam er mompelend uit met zijn hand probeerde hij evenwicht te zoeken wat gelukkig ook lukte. 'Kijk een beetje uit ja' zijn blik draaide terug en zag eerst niemand voor hem 'Ow' mompelde hij toen hij een meisje voor zich zag zitten. 'Gaat het?' Hij boog wat voor over en stak een hand uit naar het meisje'Kom ik help je overeind'.

Oke lekker dan , waarom kan zij geen nee zeggen en nu loopt zij met die stomme formulieren in haar handen. Met een klein zuchtje keek ze naar het blad en las het wat door 'Oke regels dus' mompelde ze zachtjes. Terwijl ze liep waren er al meerdere mensen voorbij gelopen na wat geroeze moes te horen verder op keek ze even om. 'Owja uit delen' Ze draaide al snel haar hoofd weer terug en keek wat om haar heen. Een klein grijnsje kwam op haar gezicht toen ze twee jongens op het bankje zag zitten die een beetje voor zich uit staarden. Ze keek snel even of de bladeren of volghorde zaten en liep daarna naar hun toe. 'Hee, jullie hebben vast niks beters te doen'ze glimlachte even en pakte een half stapeltje en draaide die naar hun om'zouden jullie deze willen uit delen?'.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

awesomeEmo:D
Gewoon Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jun 2012, 19:39

#22 Bericht door awesomeEmo:D » 20 jun 2012, 16:01

[i]...Gelukkig, anders stond ik nu voor paal...[/i] dacht ze toen hij zijn hand naar haar uitstak. Opgelucht pakte Nikki de hand en werd overeind geholpen. "Eeh... Jawel, sorry ik keek niet uit." liegend dat ze geen pijn had verontschuldigde ze zich meteen en kreeg daarbij een lieve verlegen glimlach wat ze zelf eigenlijk niet door had. "Ik ben net aangekomen en zoek mijn kamer. Zou je..." begon ze en keek al wat naar de grond waardoor ze zijn schoenen zag, "misschien... willen helpen?" maakte ze haar zin af. "Of heb je het druk?" voeg ze met de nadruk bij de jongen naast hem. Terwijl ze het stof van zich af klopte wachtte ze op antwoord.
love the way i am or keep your mouth shut

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#23 Bericht door LittleRomana » 20 jun 2012, 17:10

De jongens keken beide op, Rain keek naar het papier. " Regels " mompelde hij wat. Shane dacht na en keek Rain aan die naar het meisje keek " Ach waarom niet " zei Rain en pakte het stapeltje aan en stond op. " Kom kom, goed begin om de boel uit mijn hoofd te leren " zei Rain. Shane keek hem even aan van Maar ik ken alles nu al. " Het spijt me hij is een zeur " zei Rain tegen het meisje. Shane keek naar het meisje toe " Ben jij nieuw ? " vroeg hij aan haar terwijl hij rustig opstond. Rain keek om naar Shane die opstond en keek toen weer naar het meisje.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#24 Bericht door Danielle » 20 jun 2012, 17:55

'Geeft niet' Zijn ogen gingen kort over het meisje en daarna zijn blik naar Dylan die blijkbaar nog steeds andere gedachten had. [i]Ik ben net aangekomen en zoek mijn kamer. Zou je[/i] Hij trok even zijn wenkbrauw op en keek niet begrijpend naar het meisje. Het meisje maakte haar zin af en kort krabbelde hij wat met zijn hand achter zijn hoofd 'Nou als ik eerlijk moet zijn uh..' Hij zuchtte even kort en vervolgde zijn zin weer'. 'Ik kan sinds net mijn kamer pas vinden maar Dylan wilt je vast wel helpen' Zijn blik ging even naar Dylan en hij maakte een knikkend gebaar. 'Ik ben trouwens Jase'.

Olivia glimlachte even toen ze de blaadjes aanpakte 'Dank jullie'. Ze keek kort nog even naar de blaadjes die ze in haar hand had, [i]Oke dit was wel te doen[/i]. Ze keek even naar de jongen die er wat minder blij mee was 'Je vriend heeft gelijk'. Een kleine grinnik volgde even [i]Oké eigenlijk gewoon in beide en hij zou de regels beter leren kennen maar dat zeur gedeelte over hem zou goed kunnen kloppen maar het is maar beter dat ze haar mond hield leek haar.[/i] 'Ja ik ben nieuw , Olivia' mompelde ze er wat achteraan. Ze liep naar een paar mensen en gaf hun een brief. 'Trouwens zijn jullie nieuw?'Haar blik ging even naar de twee terwijl ze wat op een neer liep om mensen een brief tegeven.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#25 Bericht door JumpStar » 20 jun 2012, 19:43

Dylan
Ik luisterde naar het gesprek tussen jase en het meisje. En hoorde daarna dat hij wel eff de weg zou wijzen.
" uhmm tuurlijk! Wat is je kamer nummer? Ik weet alles te vinden hier! " zei hij vriendelijk
" ik ben Dylan , zoals jase al zei, en hoe heet jij?" broeg hij terwijl hij haar een hand gaf. Hij bekeek haar even kort en keek toen in haar ogen en wachtte op antwoord.

Rachell
Ik keek naar de jongen die wel naar me lachtte. Hmm best een leuke jongen, dacht ik. Kamer 261 ... Hebben ze überhaupt wel zoveel kamers hier?! Ze dacht na en keek tegelijkertijd rond.
Ze zou toch een keer om de weg moeten vragen, maar aan wie.. Iedereen hier is nieuw..
Ik zuchtt. En keek op m'n horloge hoe laat het was. Ik had honger

Tiffany
Toen mijn haar droog geföhnd was deed er een snel een klem
In. Het zat leuk, een plukje hing voor m'n gezicht en het zat niet superstrak naar achter.
Ik trok hakken aan, gewoon leuke zwarte enkellaarsjes waar mijn spijkerbroek overheen ging met een hak rond de 10 cm. Ik spoot een luchtje op en vroeg me daarna
Af waarom ik me zo mooi maakte...
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#26 Bericht door LittleRomana » 20 jun 2012, 20:50

Shane gaf zijn stapel aan Rain en pakte soms één blaadje als iemand langs kwam xD " Ik ben nieuw, Rain is de naam " zei Rain lief en deelde hier en daar wel wat uit. Rustig liepen ze eigenlijk wel van de plek af waar ze net waren. " Ik ben hier al een tijdje " zei Shane ligt mompelend. " Shane " zei hij erachteraan en pakte weer een blaadje en liep sloompjes op iemand af. Rain keek naar Shane en schudde zijn hoofd wat, iets happier mocht wel. Shane keek wat rond en zag een meisje zitten, zijn hoofd viel wat schuin, ze was vast nieuw. Rain liep echter eerder naar haar toe " Hallo " zei hij en stak zijn hand uit met de brief en keek toen naar haar " Ook nieuw ? Kan je het niet vinden ? " vroeg hij aardig. Shane liep naar ze toe en pakte een paar blaadjes waarna hij heel even keek naar het meisje en daarna iets weg liep en wat mensen en deelde ze uit. Hij keek weer om naar..hoe heet zij ookalweer Olivia ofzo dacht hij te herinneren. Hij pakte van haar stapel een brief en gaf dat aan iemand die langs liep. " En hoe vind je het hier ? " vroeg hij toen maar aan haar om wat aardiger over te komen.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#27 Bericht door Danielle » 21 jun 2012, 22:27

[i]Ik ben nieuw, Rain is de naam [/i] hoorde ze hem zeggen terwijl ze de blaadjes uit deelde 'Alsjeblieft' ze knikte kort naar de voor bij lopende mensen. [i]Shnane[/i]Na een paar mensen zo een brief hebben te geven keek ze even om de twee die rustig een paar blaadjes uit deelde. Ze glimlachte even tevreden en liep ondertussen weer naar wat mensen. [i]En hoe vind je het hier[/i] ze trok even een bedenkelijk gezicht en er kwam even een denk geluidje uit' Zo ver ik het hier heb gezien, vind ik het hier wel leuk'. Ze Pakte even snel het kleine stapeltje over in een hand en stak een los plukje even achter haar oor 'Mag ik vragen waarom jullie hier zitten want jullie zijn denk ik niet van die mensen die hele verkeerde dingen hebben gedaan of heb ik het mis?' Ze aarzelde kort omdat Shane een piercing heeft , oké best wel dom om daar iemand om te oordelen.
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#28 Bericht door JumpStar » 21 jun 2012, 22:44

Rachell
Ik keek verbaasd op toen er opeens een jongen voor m'n neus stond die een blaadje uitstak en tegen me praatte. Ik pakte voorzichtig het blaadje aan.
" eehh , sorry wat zei je?" zei ze met een beetje blozend gezicht
Ze was zo aan het dromen dat ze niet eens had gehoord wat hij zei..

Dylan
Wacht op antwoord


Tiffany
Ik zuchtte. Ik besloot naar beneden te gaan. Ik keel naar de hal die vol stond met mensen. Er werden blaadjes uitgedeeld en ik was nieuwsgierig wat het was. Ik keek verder, ik besloot wat drinken uit t automaat te halen. Ik liep erheen en wachtte tot de jongen voor mij klaar was. Ik gooide er een euro in en drukte op een cola.
Het kwam er niet uit en t slikte wel m'n geld ik.
Ik sloeg agressief tegen t automaat
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#29 Bericht door LittleRomana » 22 jun 2012, 21:45

Shane keek om naar haar toen zij vroeg waarom zij hier zitten. " Ach, ik ben.. of was de grappenmaker.. men vond het gewoon niet zo leuk " zei hij " En Rain.. volgens mij zijn het zijn ouders " zei hij en keek wat naar Rain. Rain die nooit echt veel liefde van zijn ouders heeft gekregen aangezien ze er bijna niet voor hem waren. Hij keek weer naar haar " En.. waarom zit jij hier ? " vroeg hij rustig en hoorde plots iets. Hij keek om en zag een meisje tegen zo'n automaat slaan " Eeuhm "kwam er denkend uit zijn mond.

Rain glimlachte even en was wel blij dat ze het blaadje aannam. " Ik vroeg of je ook nieuw bent en of je het vinden kan " zei hij op een lieve toon. Rustig gingen zijn ogen even naar de andere twee. Hierna keek hij weer naar haar en stak zijn hand uit " Rain " zei hij lief.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Danielle
Gewoon Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2012, 23:27

#30 Bericht door Danielle » 22 jun 2012, 22:24

Ze klapte wat in haar handen nadat ze het laatste blaadje had uit gedeelte 'Zo das klaar' sprak ze wat in haar zelf. Ze keek even naar hem toen hij vertelde waarom zij hier zaten 'Een grappenmaker dus...' ze trok er even een moeilijk gezicht bij toen ze nadacht niet expres ofso maar als ze na moest denken deed ze dat wel vaker. 'Tsjaa ik weet niet wat je uit gehaald hebt, volgens mij wil ik het ook niet weten maar ja het is ook alleen leuk als iedereen er om kan lachen toch?' De moeilijke blik verdween toen ze het op merkte en ze lachte even kort terwijl ze over haar polsen wreef. [i]En..Waarom zit jij hier?[/i] een klein uhh geluid kwam uit haar mond toen ze wou praten maar haar stem werd onderbroken door een bonkend geluid. Haar blik ging richting het geluid en ze zag een meisje niet al te vriendelijk tegen de auto maat aan slaan 'Uhhh Hallo volgens mij gaat die daar stuk van?' ze keek even naar de grond en zette een paar stappen in de richting van de auto maat 'Wacht!'. Onder het lopen friemelde ze wat in haar achter zak en haalde er wat geld uit. 'Effe kijken' Mompelde ze terwijl ze naar de auto maat keek 'deze dus'. Ze klikte het lekkers aan en gooide het geld er in waarna het lekkers naar buiten viel 'Alsjeblieft' ze keek even naar het meisje en kort daarna even over haar schouder na de rest of alles lukte.[/i]
Sometimes being weird is the only thing that keeps me normal.

Plaats reactie