JumpStar & LittleRomana | Change

Hier kan je Only RPGs aanmaken.
Bericht
Auteur
JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#51 Bericht door JumpStar » 02 jul 2012, 22:59

Tiffany
Ik stapte van zijn brommer en deed ook m'n helm af, ik ging een paar keer met m'n hand door m'n haren waardoor het weer goed zat. Ik liep naar binnen en legde de helm
Op tafel.
" ja lekker doe maar wat fris " zei ze en ze keek rond in het huis.
" wat je wilt het maakt mij niet uit!" zei ze en ze ging op se bank zitten
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#52 Bericht door LittleRomana » 03 jul 2012, 14:02

Hij schonk wat drinken in en deed de fles terug de koelkast in. Hij nam de glazen in hand en liep naar de woonkamer waar Tiffany al was gaan zitten, hij zette de glazen neer en keek toch even naar wat muziek. Toen hij wel wat had gevonden zette hij dit zachtjes aan en ging daarna bij Tiffany zitten. Even keek hij haar aan en kon het natuurlijk niet laten om haar een zoen te geven, hij viel daarna wat naar achteren en pakte zijn glas drinken handig van de tafel mee en nam een slok. " Aah lekker " zei hij. Even gingen zijn gedachte naar Rachell, maar eey niet doen je bent bij Tiffany nu zijn ogen gingen wat naar TIffany toe en hij keek zonder het te weten best lief en leuk naar haar door de hoek.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#53 Bericht door JumpStar » 03 jul 2012, 17:43

Tiffany keek Naar channing toen hij aan kwam lopen met de glazen. " dankje" zei ik toen ik mijn glas kreeg. Ik nam Een slok en kreeg Toen een kus op m'n lippen geduwd. Ik lachtte lief naar hem, zette mijn glas op tafel em leunde voorover naar hem toe.
Ik gaf hem een lieve, zachte kus en begon hem daarna te zoenen.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#54 Bericht door LittleRomana » 03 jul 2012, 19:09

Hij zoende met haar mee en al niet snel daarna vonden zijn handen zijn weg wel over haar zij en rug. Rustig vonden zijn handen ook andere plekken :p " Blijf je slapen vanavond of wat ? " vroeg hij met een zachte stem aan haar.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#55 Bericht door JumpStar » 05 jul 2012, 11:01

Ik stopte even met zoenen.
" Isgoed." zei ze en ze zoende hem weer. Ze boog over hem heen en ging op hem liggen. Mijn handen rustte op zijn borst.

Geen inspi :(:(:(
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#56 Bericht door LittleRomana » 05 jul 2012, 16:18

Hij was naar achteren gegaan en al snel lag ze op hem. Hij pakte haar met één hand vast " Samen douche ? " vroeg hij zachtjes, ze hadden best een grote en lekkere douche dus :3
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#57 Bericht door JumpStar » 05 jul 2012, 22:36

ik kreeg een glimlach op mn gezicht en knikte.
ik liep vast voor hem naar boven en liep naar de badkamer. het was echt een grote douche zo te zien. ik wachtte op hem en zoende hem toen hij binnen kwam lopen. al gauw trok ik zn shirt uit
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#58 Bericht door LittleRomana » 07 jul 2012, 21:24

Ze liep alvast naar boven en hij had een grijnsje op zijn gezicht. Rustig zette hij de muziek uit en liep naar boven. Meteen krijg hij een zoen en werd zijn shirt uitgetrokken. Natuurlijk zoende hij mee en ook haar shirt ging al snel erachteraan uit. Hij plaatste haar even tegen de muur en stak zijn hand uit om de douche aan te doen. Al behoorlijk snel was de rest ook uit en duwde hij haar de douche in. Hij pakte een fles en deed wat op zijn handen waarna hij haar lichaam ging insmeren.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#59 Bericht door JumpStar » 30 jul 2012, 11:52

sorry was op vakantie (A)

---

ik werd de douche ingeduwd en voelde al snel het water over me heen stromen. voor ik wat kon doen voelde ik de handen over heel mn lichaam heen gaan. ik genoot ervan en ging met mijn handen door zn haren. ik leunde tegen de douchewand aan.
Carpe Diem

Plaats reactie