JumpStar & LittleRomana | Change

Hier kan je Only RPGs aanmaken.
Bericht
Auteur
LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#21 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 13:26

Gabriel keek wat schuin weg " Het moet niet hoor " zei hij en begon toen naar de kantine te lopen. Channing was ondertussen de klas uit en liep ook richting kantine, na wat te hebben gepakt ging hij aan 'zijn' tafeltje zitten. Waar is G... en terwijl hij het dacht zag hij m aan komen lopen. Dan zal die zo wel komen zitten, hij opende zijn blikje fris en nam een slok. Wacht is ff waar is Tiff, oowh.. waarschijnlijk wist hij het al.
----

Sjorry ff wat minder inspi o.o ik zal zorge dat het meer word.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#22 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 14:02

Rachell
Ik liep eerst nog achter gabriel aan de aula in maar toen ik zag dat hij bij channing zat draaide ik me gelijk om en zocht een andere tafel. Ze ging aan een lege tafel zitten en at haar eten
Op. Ik pakte m'n rooster en keek erop, nog 2 uur en dan gelukkig uit. Wel 2 uur gym... Ik haat gym..

Tiffany
Ik liep naar de aula en zoals altijd keek iedereen naar me als ik binnen kwam. Ik ging met m'n hand door m'n haren en liep naar channing en gabriel. Ik ging zitten en legde m'n tas op de stoel naast me. En glimlachte naar de jongens


-
Ik heb ook niet echt inspi hahah
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#23 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 14:23

Gabriel keek om en zag dat het meisje ergens anders was gaan zitten, zelf weten dan maar. Hij zag Tiff aankomen en glimlachte ff terug. " Wat hebben jullie nog ? " vroeg Gabriel. " Geen idee.. zie ik straks wel " mompelde Channing in de laatste uurtjes had hij nooit zin. Hij dronk nog wat en nam zijn laatste paar happen terwijl hij naar Tiffany keek. Hij zag het meisje van eerder zitten en kreeg een klein glimlachje maar keek al snel weer naar Tiffany. " Nog 5 min pauze " kwam er wat zeurend uit.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#24 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 14:44

Tiffany
" ik heb zo gym, jullie toch ook? " vroeg ze terwijl ze de jongens aan keek. Ze keek naar het meisje die alleen zat toen ze keek waar channing en gabriel ook al eerder deze pauze heenkeken.
" wie is dat?" mompelde ze
" ze ziet er uit als een nerd" grinnekte ze

Rachell
Ik zag dat het meisje die bij de jongens zat naar me keek, ik herkende het meisje ze stond eerder vandaag met channing. Ik keek snel ergens anders heen en nam een slok van m'n drinken.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#25 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 14:48

Channing keek weer naar haar " Is ze ook, ze vroeg wat we nog meer moesten maken " zei hij. Gabriel keek om naar Channing " Lol, niemand vraagt dat hier.. maarja ze is nieuw " zei hij. " Tja, ze zei nooit te zullen veranderen " zei hij en nam nog zijn laatste slok. " En ja ik heb ook gym, dan zal Channing dat indd ook wel hebben " zei Gabriel nog op de vraag even terug. Channing vond het wel best " Heb geen eens kleren liggen ofzo " mompelde hij. Hij keek om " Dennis! " zei hij wat hard en iemand kwam naar hen toe " Leen me je gymbroek man " zei Channing " Weer niks bij je " grijnsde Dennis en zei dat die zo wel lang kwam brengen. " Tiff.. Gabriel " zei hij nog en liep weg.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#26 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 15:45

Tiffany
Ik begon keihard te lachen toen ik hoorde wat ze zei in de les. Ik keek Naar channing die uiyeidelijk wegliep en niet veel later hoorde ik de bel gaan. Ik stond op en pakte m'n tas. Ik liep naar m'n kluis en pakte m'n gymtas. Ik liep naar de
Kleedkamer en kleedde me rustig om, ik had een kort gymbroekje aan en een hemdje waar mijn borsten mooi in uitkwamen. Ik kamde m'n haren en deed een losse staart in, daarna werkte ik m'n make
Up nog bij en deed m'n sieraden af.

Rachell
Ik zag dat het meisje me uitlachte en ik rolde met m'n ogen. Ik stond op toen de bel ging en liep ook naar mijn kluis om mijn gymkleren te pakken. Met mijn gymtas liep ik naar de kleedkamer en ik kleedde me in een hoekje om. Ik had een lange broek aan met een saai shirtje. Ik maakte mijn veters vast en liep de gymzaal in.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#27 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 16:02

Channing liep achter Dennis aan " Thx " zei hij en liep sloom naar de gymzaal. Gabriel was al klaar en keek Channing aan die zijn dingen uit deed en de gymbroek aan. " Geen shirt huh... dat word weer wat " zei Gabriel. " Het word altijd zo heet, heb geen zin in die zweetplekken " zei Channing en liep de deur uit naar de zaal. De jongens waren bezig met de bal en Channing ging mee doen. Gabriel ging zitten en knoopte zijn schoenen nog ff goed vast. Hij keek wat rond en zag het nieuwe meisje in uber saaie kleding en al snel Tiff die er weer heerlijk uitzag natuurlijk. " Waar is die gymleraar " zei Gabriel want die was nergens te vinden. Hij liep naar het kamertje en zag hem zitten, hij keek om en stond snel op. " Gaan we trefballen of wat ? " hoorde je Channing roepen.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#28 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 17:04

Rachell
Trefballen? Hoorde ze iemand zeggen, neeeeee alsjeblieft niet! Ik haat trefbal, ik word altijd maar dan ook echt altijd door iedereen afgegooid en meestal word ik ook nog als laatste gekozen, ik hoopte dat de leraar hier gewoon indeelde. Ik keek naar channing, omg doe een shirt aan anders val ik flauw ! Ging door haar hoofd maar al snel veranderde dat, uuh ik bedoel doe je shirt aan anders moet ik kotsen. Ik zuchtte laat ook maar, hij is gewoon een lekkerding alleen jammer dat hij zo verschrikkelijk arrogant is. Ze schrok uit haar gedachten toen ze een bal tegen haar hoofd kreeg van een van de jongens. "auw" zei ze zacht, iedereen lachtte.

Tiffany
Ik haatte gym altijd omdat je gympen aan moest, en ik liep nooit op platte schoenen, altijd op hakken. Ik zag channing zonder shirt, ik liep naar hem toe. " wilt dit snoepje snel zijn shirt aandoen, want alleen ik mag jou zonder shirt zien" zei ze tegen hem met een klein lachje op haar gezicht. Ze zag namelijk al dat alle meiden naar hem keken, en daar kon ze niet tegen.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#29 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 18:00

Gabriel grinnikte ff toen het meisje een bal tegen der hoofd kreeg. Trefballen word het maar later mochten we zelf nog wat kiezen, hmm de leraar had zijn dag niet meestal was die zo sjaggie dat die super bazig ging doen. Channig had alle meiden ogen weer op hem natuurlijk. " Omdat je zo damn cute bent " zei hij met een grijnsje tegen Tiffany. Hij rende naar de zaal oowhja hij had geen shirt, nouja snel rende hij de kamer uit en al snel vond hij iemand die wel een shirt te leen had. Binnen 5 min was die alweer terug en had hij [url=http://www.idwear.nl/Render/Upload/1204 ... 0_TH95.jpg]zo'n hemd[/url] aan. " Aah al begonnen met teams maken " zei hij en ging bij de overige staan. Gabriel was al gekozen en zag hem terug komen. Normaal werd hij bijna meteen gekozen maarja gaat niet zo simpel als die er niet is natuurlijk. Channing zag Rachell nog staan maar zijn ogen gingen naar Tiffany en gaf haar een knipoog.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#30 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 18:12

Tiffany
Stak uitdagend haar tong uit toen channing haar een knipoog gaf. Gelukkig zat channing bij haar in het team en dat nieuwe meisje niet. Ik ging in het deel staan van de zaal wat voor mijn team was, en wachtte tot we mochten beginnen.
" jij vangt wel alle ballen voor me op toch" grinnekte ze tegen channing, ze wist dat dat niet nodig was want er gooide bijna nooit iemand een bal op haar.

Rachell
Tuurlijk, weer als laatste gekozen het zal ook eens niet zo zijn. Ze ging in het deel am haar team staan en keek naar het meisje die steeds bij channing stond, ik had eigenlijk geen idee hoe ze heette maar ik mocht haar nu al niet. Oke misschien was ik wel wen beetje jaloers op der omdat ze er zo goed uitzag. Ik schrok wakker toen de leraar klaar stond met de ballen en ik ging een beetje achterin in het veld ataan
Carpe Diem

Plaats reactie