JumpStar & LittleRomana | Change

Hier kan je Only RPGs aanmaken.
Bericht
Auteur
LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

JumpStar & LittleRomana | Change

#1 Bericht door LittleRomana » 28 jun 2012, 15:51

Wij kennen het verhaal wel, je leest vanzelf hoe en wat :3

Even chars aanmaken dan maar :)

Xx
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#2 Bericht door LittleRomana » 28 jun 2012, 16:24

Naam: Channing (A)
Leeftijd: Eeuhm 18
He's a Guy :3
Innerlijk: Hij is een player als je hem nu met Merel ziet zie je hem vanavond met Amy. Hij kan agressief doen als iets hem niet zint of je staat hem in de weg of je doet zijn vrienden pijn dan is hij ook zeker geen lieverdje. Tegen iedereen is hij super elk meisje behandeld hij prima tenzij ze stom, dom of irritant doen dan mogen ze oprotten. Aangezien hij een reputatie heeft opgebouwd in de jaren dat hij hier nu zit wilt hij die niet kwijt terwijl hij eigenlijk helemaal niet zo erg slecht is als dat hij zich soms voordoet.. dus wanneer hij verliefd word op een buitenstaander.. wat zal hij dan doen ?! En over zijn gevoelens praten.. he bah -.-' Praat nog liever over jurken x)
Uiterlijk: [url=http://fc05.deviantart.net/fs27/f/2008/ ... sworld.jpg]Klik[/url] - [url=http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2011/ ... 4gjseb.png]Klik[/url]
Verder is hij goed in knap zijn :')
En ook kan hij goed voetballen en dansen.

Naam: Gabriel
Leeftijd: 18
He's a Guy :P
Innerlijk: Hij is vrieden met Channing maar is niet zo agressief als hem, tenzij dit nodig is dan kan hij wel zijn agressieve kanten laten zien. Hij is meestal rustig en is vaak te vinden in de buurt van Channing. Meestal kijkt hij echter wel wat agressief, maar als je alleen met hem bent laat hij dat meestal al snel vallen.
Uiterlijk: [url=http://24.media.tumblr.com/tumblr_lr0wt ... o1_500.jpg]Klik[/url]
Voetballen doet hij zo nu en dan wel met Channing, maar waar hij echt goed in is is tekenen maar of die iemand dat ooit gaat showen..

Hope this is okay.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#3 Bericht door JumpStar » 28 jun 2012, 16:41

Naam: Rachell
leeftijd: 16
innerlijk: rachell is een hele lieve en gevoelige meid, ze is erg onzeker en best stil omdat ze bang is wat fout te zeggen. lef heeft ze niet, ze zou niet snel op een jongen afstappen. ze heeft nog nooit gezoend of een relatie gehad. ze is braaf en heeft nog nooit gedronken of gerookt.
uiterlijk:[img]http://img2.www.spoki.lv/upload/article ... eng-15.jpg[/img]

Naam: Tiffany
leeftijd:17
innerlijk: Tiff is het lekkerste meisje van school, maar ook de grootste slet van de school. ze krijgt bijna elke jongen zover om er mee het bed in te duiken. ze heeft altijd uitdagende kleren aan , inkijk shirtjes, giga hakken en een kort rokje/broekje. ze is spontaan en vrolijk, maar ook snel jaloers. af en toe kan ze agressief zijn.
uiterlijk: [img]http://imageshack.us/photo/my-images/90 ... ezrm2.jpg/[/img]
Carpe Diem

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#4 Bericht door JumpStar » 28 jun 2012, 16:41

plaatjes lukken me nog niet echt ahahhaa

die 2e foto van channing, omggggggggg (L)
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#5 Bericht door LittleRomana » 28 jun 2012, 16:46

Het werkt hetzelfde als op HS, maar het komt vanzelf en ik heb ook een muis die kan kopiëren xP

Hihi :3

Wie begint ? :)

Xx
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#6 Bericht door JumpStar » 28 jun 2012, 17:16

ik begin wel

=--

Tiffany
ik liep op het schoolplein, naar binnen de hal van de kluisjes in. ik liep naar mn kluis en deed de goede boeken in mn tas. ik keek boven mn kluis uit en zag channing bij zijn kluis staan. ik sloeg mn kluis dicht, en liep naar zijn kluis. ik ging voor zn neus staan en leunde tegen de kluisjes aan. " wat doe jij vanmiddag?" vroeg ze met een wenkbrauw in de lucht, en best verleidelijk.
haar shirt hing net boven aan bh maar je kon zo bij der naar binnen kijken. ik kauwde op mn kauwgom.

Rachell
ik stapte de auto uit en gaf mn moeder een zoen " doei mam!" ze liep met haar koffers naar de slaapkamer en kreeg die van haar toegewezen. ze liep erheen en opende haar deur, ze gooide de koffer naar binnen en pakte haar schooltas, ze moest opschieten anders was ze dalijk nog te laat. ze gooide de deur achter zich dicht en rende naar school. ze had een redelijk net blousje aan en een broek tot aan der knieen en ballerinas ze zag er netjes uit. ze keek rond waar haar lokaal was. ze kreeg af en toe een duw van een voorbijganger die vond dat ze in de weg liep.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#7 Bericht door LittleRomana » 28 jun 2012, 17:26

Channing was bezig bij zijn kluis en bladerde even door een schrift heen. Hij keek rustig naar Tiffany die bij hem kwam staan, zijn ogen vielen over haar lichaam " Nog niks, wat wil je doen " zei hij. Achter zich hoorde hij wat gebeuren maar keek niet om. Hij pakte nog wat zijn kluis uit en deed deze toen dicht en op slot. Hij keek Tiffany aan en glimlachte eventjes waarna hij met zijn ogen naar de plek gingen van wat hij hoorde voor hij het kon zien werd hij echter aangetikt door Gabriel " Ik ga alvast man, zie je zo " zei Grabriel tegen Channing en keek even naar Tiffany en kreeg een krijnsje op zijn bek. Die twee samen.. is het hotste stel ooit gewoon dacht hij even, wel meerdere die dat dachten. Hij zag een nieuw gezicht wat loopt zij er netjes bij zeg. Iemand liep tegen haar op en hij liep haar gewoon zo voorbij zonder wat te zeggen.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#8 Bericht door JumpStar » 28 jun 2012, 17:35

Tiffany
ik keek hem aan en lachtte lief naar hem
" wat denk je zelf?" ze had een misterieuze glimlach op haar gezicht.
hij wist best wat ze wou doen. ik keek naar gabriel die langs liep en lachtte naar hem, ik kon zn gedachten ongeveer lezen.
ze ging een stapje dichter bij hem staan en wachtte op wat hij ging zeggen.

Rachell
ik keek naar de knappe jongen en het knappe meisje die samen stonden, vast een stelletje, dacht ze. ze liep door en liep gelukkig langs het lokaal waar ze moest zijn. ze zocht een plekje, helemaal vooraan dan maar. ze ging zitten en legde haar spullen op tafel. ze keek naar de docent, en naar de andere leerlingen die binnen kwamen. ze zag niemand anders alleen die naast haar kon zitten, iedereen kende elkaar al. ik zuchtte, wordt vast beter als ik hier wat langer ben.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#9 Bericht door LittleRomana » 28 jun 2012, 17:53

Channing had een mooie maar ook wel sexy glimlach van haar gekregen. Hij boog voorover naar haar nek en fluisterde haar toe "Dan zie ik jou vanmiddag" en toen hij terug kwam gaf hij haar een kus, bijna alles was ook al leeg omdat de bel elk moment kon gaan, dat hem geen reed kon boeien. Hij keek om en zag het " Moet gaan, anders krijg ik een pak slaag " zei hij met een sexy grijns dat het hem duidelijk eigenlijk niks boeide maakte verder niet uit x) Hij liep naar klas en zag een nieuw hoofd, fack de plek waar hij normaal zit is bezet, net toen hij zijn plek wilde opeisen kwam de leraar binnen " Zitten " zei hij. Channing keek om en rolde zijn ogen even. Hij zag een plek vrij en had door de kop van de leraar gezien te hebben geen zin meer om moeite te doen voor die plek. Op zich rustig plofte hij neer en keek opzij, een nieuw meisje zag hij naast zich. Zijn hoofd ging schuin terwijl hij opeens een briefje op zijn tafel kreeg van het meisje achter hem. Hij las het en kreeg een grijnsje op zijn lippen, hij schreef op het blaadje terug dat hij vandaag al wat te doen had maar binnenkort vast wel vrij had voor haar. Daarna keek hij nog even naar het meisje naast hem.

Gabriel had elders les dit uur. hij staarde voor zich uit, maar door zijn rustige blik leek het alsof hij oplette. Zijn ogen gingen naar de klok, altijd met die rotlessen of wanneer Channing er niet is duurt het zo pokke lang. Hij krabbelde wat in zijn schrift en hoopte de tijd daarmee te doden.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#10 Bericht door JumpStar » 28 jun 2012, 18:00

Tiffany
ik gaf Channing een kus terug en ik grijnsde, had nu al zin in vanmiddag.
ik liep op mn hoge sexy hakken naar mn klas, dezelfde als Gabriel. ik liep naar binnen en merkte dat de leraar al begonnen was.
de leraar wou me een briefje laten halen. ik liep naar hem toe voordat hij zn mond open kon doen en ik fluisterde in zn oor " ik blijf na de les wel even zitten" ik gaf hem een knipoog en ging voor gabriel zitten. ik grinnekte, de leraar werd rood.

Rachell
ik zag dat de knappe jongen naast mij ging zitten, ik durfde hem niet aan te kijken. ik lette op de docent en toen we een opdracht moesten maken opende ik mn schrift en ging ik aan het werk. ik merkte dat hij naar me keek. maar ik negeerde het compleet en maakte de opdracht verder af.
Carpe Diem

Plaats reactie