JumpStar & LittleRomana | Change

Hier kan je Only RPGs aanmaken.
Bericht
Auteur
JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#31 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 18:25

Rachell
Ik ontweek alle ballen en ook die van channing, maar zag ik het nou goed of lachtte hij nou zo leuk naar me? Neee
Dat kan niet joh... Ik gooide een bal keihard tegen ene jongen aan , Hoppa die was af. Ik ontweek weer een bal en keek naar de andere die heen en weer gooide, ik wachtte totdat ik weer een bal kreeg.

Tiffany
Ik zag hoe hij naar haar lachtte, mygod dit en ik hopelijk verkeerd gezien..
Ik ving de bal en gooide de bal keihard naar gabriel. Ik raakte hem nog ook, lachtte naar hem en zei sorry toen hij naar de bank liep. Ik wachtte tot ik weer een bal kreeg, het mooie was dat niemand een bal naar mij durfde te gooiwn
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#32 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 18:30

Gabriel had ff zo'n maakt niet uit :P hoofdje dat schattig was. Hij ging zitten en keek verder naar de overige mensen. Channing keek scherp en gooide een bal naar iemand, yes af. Hij ving weer een bal op en gooide deze naar Tiffany toe. Al snel had hij weer een ander en gooide hard zonder te kijken naar het andere team " Woops misschien wat te hard " mompelde hij.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#33 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 18:49

Op het moment dat Tiffany de bal ving die. Channing gooide werd ze afgegooid door rachell. Tiffany keek haar woest aan , hoe durft ze?! Rachell lachtte en die lach ging al snel weg toen ze de blik van Tiffany zag. Oeps.... Dacht rachell.
Tiffany liep naar channing " maak haar af" mompelde ze en ze ging
Op de bank zitten. Tiffany kon absoluut niet tegen haar verlies en al helemaal niet als een nerd haar afgooide.
Rachell concentreerde zichzelf snel weer en ging verder met het spel. Er waren niet meer heel veel mensen die meededen.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#34 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 18:59

Gabriel zag dat Tiff werd afgegooid door de nieuweling. Auw nog lachen ook, not smart. Hij keek naar Channing die de bal pakte. Channing pakte de bal en keek nog even naar Tiffany, zijn ogen gingen daarna naar Rachell en hij rende wat naar voren, eerst gooide hij iemand anders af. Al snel had hij weer een bal te pakken en gooide hij deze wat harder richting Rachell, ze ontweek hem echter en hij ging wat naar achteren tussen de laatste mensen staan. Toen hij een bal had gooide hij deze tussen de mensen door hard richting Rachell. Ondertussen was alleen hij en Jack over in zijn team... maar niks is te vroeg gezegd want Jack werd net afgegooid. Hij pakte de bal en ook deze gooide hij richting Rachell en nog harder dan de vorige.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#35 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 19:18

Tiffany
" GOOI HAAR NOU EENS AF" schreeuwde ze tegen channing. Ze werd gek van rachell omdat ze alle ballen ontweek. Alleen rachell en channing waren nog over, als channing verloor kon ik hem echt nooit meer aankijken my god.
Geen inspi :p


Rachell
Ik ontweek de harde ballen die hij naar me gooide, ik werd gek van het geschreeuw van Tiffany en was ook bang da ik hiermee geen vrienden had gemaakt. Ik gooide een aantal keer een paar ballen hard terug maar
Of ik gooide mis, of hij ontweek ze wel. Ik pakte de laatste bal die bij mij lag en gooide die keihard naar hem toe
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#36 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 19:24

Channing keek naar Tiff en zag vanuit zijn ooghoeken dat de bal keihard naar hem toe gesmeten word, hij ging klaar staan en hij had m hoor. " Die krijg je zo terug " zei hij en gooide de bal keihard naar haar toe. " Channing, als je nog wat harder doet en hij raakt weet je wat er gebeurd he " zei Gabriel. Channing keek naar Gabriel en naar Tiffany en daarna naar Rachell. Hij pakte een andere bal die aan zijn kant van het veld lag. " Shaddap " zei hij geïrriteerd en nogmaals gooide hij een bal keihard richting Rachell aangezien de vorige niet raak was.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#37 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 19:34

Rachell
Nadat ik een paar ballen had ontweken en ik even niet oplette kreeg ik keihard een bal tegen m'n oog aan. Het deed echt heel erg pijn maar ik probeerde me groot te houden. Ik had verloren en dan was het maar zo. Ik liep gelijk naar m'n
Kleedkamer, kleedde me op en liep kwaad de kleedkamer uit. Ik liep naar de EHBO en vroeg een ijszak die ik daarna op m'n oog kreeg, hoofdpijn dat ik had zeg pfff.

Tiffany
Ik zag rachell keihard weglopen en ik lachtte. Ik rende naar channing en sprong haast boven op hem.
" goedzo!" ik gaf hem een zoen. En hield mijn handen op zijn rug. De leraar zei dat we moesten zitten em daarna dat we wat mochten doen wat we wouden.
" wat ga jij doen?" vroeg ze aanchanning

-
Wil je als je zin heb op aquavita high reageren :p
Carpe Diem

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#38 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 19:46

Hahaha je reageerd op verkeerd ORPG hahaha
Carpe Diem

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#39 Bericht door Monet » 01 jul 2012, 19:48

Weetikk ik raak door de war xD
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#40 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 19:51

Ik heb ff verwijderd xP En ik probeer inspi te krijgen voor die Rpg..

---

Channing keek Rachell na maar voor hij iets ook maar kon doen sprong Tiffany op hem. Hij dacht na " Ik ben vrij, eeeen, volgens mij hadden wij afgesproken " zei hij waarna hij naar haar keek. Gabriel liep al naar de kleedkamer en kleedde zich om. Channing bewoog zijn spieren nog wat rustig zodat ze niet strak of op slot gingen staan. Hij wist nou niet zo zeker of hij het nou grappig vond of lullig dat Rachell nu pijn had.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Plaats reactie