JumpStar & LittleRomana | Change

Hier kan je Only RPGs aanmaken.
Bericht
Auteur
LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#11 Bericht door LittleRomana » 28 jun 2012, 18:22

Channing keek meer wat om naar de meiden die er zaten dan dat hij echt oplette, hier en daar krabbelde hij wel wat antwoorden ofzo op. De leraar was duidelijk niet happy met Channing die nauwelijks oplette. " Channing let nou eens op! " zei de leraar. Channing keek m aan voor 1 seconde en draaide zijn hoofd daarna weer opzij naar het meisje. Geen enkel moment had zij hem aandacht geschonken, terwijl hij normaal alle aandacht krijgt.

Gabriel zag Tiff binnen komen, toen de leraar rood werd kon hij het haast horen wat zij verteld had tegen hem. Hij keek naar zijn boeken alsof hij van niks wist. Al snel kwam zijn hoofd weer omhoog en keek hij naar Tiff " Heey, we moeten samenwerkingopdracht doen.. teamen ? " vroeg hij aan haar.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#12 Bericht door JumpStar » 28 jun 2012, 18:29

Rachell
ik maakte mn opdracht en hoorde de leraar de jongen naast mij waarschuwen, channing heette hij dus..
ik begon hem steeds minder leuk te vinden. hij was arrogant en vond zichzelf geweldig, hij verwacht nu zeker ook dat ik heel de tijd naar hem ga kijken ofzo? bah!
ik maakte de opdracht af en stak mijn vinger op, toen ik de beurt kreeg vroeg ik aan de leraar wat je nog meer moest maken.
de klas riep gelijk in koor: Nerdddd!!
ik werd rood en keek maar weer naar mn boeken.

Tiffany
ik was aan t dromen terwijl ik naar buiten keek. ik keek om toen ik gabriel hoorde praten. " jaa is goed, top! " zei ze aardig en lachtte naar hem. ik keek naar de klok, nog maar 5 minuutjes gelukkig. ik pakte mn telefoon en keek op twitter en facebook, ik antwoorde de mensen die tegen me hadden gepraat en stopte daarna mn telefoon weg.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#13 Bericht door LittleRomana » 28 jun 2012, 18:42

Channing zat te twijfelen wat te zeggen tegen haar, maar toen stak ze haar hand op en keek hij wat weg naar voren. Hij kon het niet helpen maar kreeg ook een grijnsje op zijn mond. Echt als je iemand dat hier hoort vragen ben je ziek of start er een virus, maarja zij is nieuw dus hopelijk leert ze snel. " Je leert het wel " zei hij. Hij wilde haar versieren, maar als hij dat nu gaat doen word hij uitgelachen omdat hij een nerd versiert. Toch.. ze had wel wat vond hij en zijn ogen gingen nog even naar haar toe.

Gabriel hoorde haar en knikte wat. Hij ruimde toen er nog maar 5 min waren zijn spullen op en zakte wat onderuit terwijl hij zijn mobiel pakte, hij grijnsde en zag dat Channing hem nog een sms had gegeven een wat grotere grijns kwam op zijn bek toen hij las waarover, natuurlijk over dat hij vanmiddag niet kon, alleen daardoor al wist hij waarom niet. Hij opende een nieuwe pb naar Tiffany # Eey, kan je morgen dan misschien voor die opdracht ? :P G # smste hij haar, het was nl stil de laatste 5 min en anders ging die leraar weer zeiken.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#14 Bericht door JumpStar » 28 jun 2012, 18:50

je smste naar tiffany, niet rachell :P:P:P

--

Rachell
ik keek de jongen naast me aan toe ik hoorde wat hij zei. " ik hoef helemaal niks te leren, ik ben mezelf en dat hoef ik niet te veranderen " zei ze fel. ze pakte haar boeken in en liep op het moment dat de bel ging kwaad de klas uit. ze hoorde de hele klas lachen, ze liet zich niet kennen en ze liep naar het volgende lokaal , ze had aan een docent gevraagd waar het was. ze liep het lokaal naar binnen, ze had nu wiskunde. ik ging weer vooraan bij de docent zitten en zette mn tas op de stoel naast me, ik wou niet dat er iemand ging zitten.

Tiffany
de bel ging, ik pakte rustig mn boeken in en liep naar de docent toe. toen iedereen t lokaal uit was sloot ik de deur en draaide hem op slot. ik zoende de docent, gelukkig was het geen oude man, het was een man van 25 en hij was nog best knap ook. ik deed nog wat dingen bij hem wat elke jongen fijn vind. ik deed na een tijdje zijn broek weer dicht, en gaf hem nog een zoen. daarna liep ik het lokaal uit en liep tegen de volgende klas aan die al aan het wachten was, ik was nu alweer 10 min te laat.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#15 Bericht door LittleRomana » 28 jun 2012, 19:03

Woeps komt omdat ik die van Rachell 2 keer las waarschijnlijk x)
-----

Channing had een lach op zijn gezicht, iedereen leert het ze zal er niet aan ontkomen. Hij stond op en deed zijn tas over zijn schouder. Rustig liep hij naar de volgende les en keek de klas in waar het meisje [Rachell] zat. " Eey " hoorde hij toen en keek op, het wat Gabriel " Lag niet teveel " fluisterde Channing Gabriel toe die raar keek. Hij gaf Channing nog een box en ging toen de klas binnen. Even keek hij naar het meisje en toen naar de tas op de stoel naast haar waar hij bijna altijd zat. " Tassen die leren niet hoor " zei hij tegen haar. En daarbij moet er wel iemand zitten want wiskunde was altijd helemaal vol.. waarom eigenlijk.. je moet je hoofd zoveel gebruiken. Hij keek op toen de lerares binnen kwam en ook bijna alleen maar jongens.. oowhja daarom. Hij pakte haar tas en zatte deze bij haar neer waarna hij ging zitten, binnen enkele seconden was elke stoel bezet. Rustig snuffelde hij in zijn tas en trok zijn boeken eruit. Channing was ondertussen naar zijn klas gegaan en keek de leraar arro aan toen hij probeerde te zeggen dat hij te laat was.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#16 Bericht door JumpStar » 28 jun 2012, 19:09

Rachell
ik keek de jongen arrogant aan toen hij er gewoon ging zitten, wie denkt hij wel niet dat hij is? pff..
" ik zit liever alleen" mompelde ze
ze legde haar spullen op tafel en pakte een pen uit haar etui.
ze luisterde naar de docent en negeerde de jongen naar me volledig.

tiffany
ik ging nog even naar de wc om mn lipgloss opnieuw te doen en om mn haar een beetje fatsoenlijk te doen. ik pakte mn telefoon en lachtte om het smsje van gabriel
- ja hoor is goed, bij jou of bij mij? X- stuurde ze terug.
ik stopte mn telefoon weg en liep naar mn klas, inmiddels 15 min te laat.
ik liep naar binnen en de leraar wou zn mond open trekken, ik deed hetzelfde als bij de vorige leraar en ging schuin voor channing zitten, ik zag dat de leraar rood werd en legde mn spullen op tafel.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#17 Bericht door LittleRomana » 28 jun 2012, 19:22

Gabriel merkte dat het meisje echt aan niks en niemand maar vooral hem geen aandacht gaf. Nu vroeg hij er niet per se om ofzo, maar hij had haar niks gedaan, alleen wat gezegd. Of dit moest iets te maken hebben met wat Channing tegen hem zei.. maar wat is hier nou lachen aan ?! Hij deed wat werk en keek de klas wat rond. Even ging zijn mond open maar hij bedacht zich en sloot hem weer, ze is nieuw dus dit is gewoon de dag om te zien hoe het hier gaat.. misschien moest hij haar maar even laten gaan anders. " Gabriel ? " vroeg de lerares en hij keek op "Hé ? oowh ja sorry..... 421 " zei hij toen hij de vraag achter haar op het bord zag, hij was net een rekenmachine soms echt eng hoe snel hij rekensommen kon uitrekenen. Hij keek naar zijn mobiel # Ik kom morgen wel langswippen, heb eerst nog wat te doen ;) G # smste hij terug. [ Haha, langswippen.. omg dat kan je fout opvatten eigenlijk :') ]

Channing verveelde zich tot Tiff de klas binnen kwam en de leraar een rood hoofd kreeg. Hij keek om en had meteen weer een glimlach op zijn gezicht. " C.. Channing " stottterde de leraar wat. Hij keek om en zijn lach was direct weg. " Jij eerst " zei hij en ging zitten " Wat... ? " mompelde Channing en keek naar een papiertje in zijn boek.. " Owh "zei hij, één of ander soort werkstuk iets. Hij stond op en ging dit doen, natuurlijk was dit weer lachen want hij had niks geleerd en deed iets uit zijn hoofd, wat altijd 20 x beter zou zijn dat dat hij het echt zou gaan maken en leren.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#18 Bericht door JumpStar » 29 jun 2012, 01:02

Tiffany
Toen mijn spullen op tafel lagen voelde ik m'n telefoon trillen, ik keek en moest lachen het smsje.
- letterlijk of figuurlijk ??- stuurde ze plagend terug.
Ze keek naar channing die weer eens het antword niet wist. Ze keek hem aan, my god wat was hij lekker..
Ik keek weer voor me en keek naar buiten.

Rachell
Ik maakte de sommen en luisterde toen de jongen naast mij het goede antwoord gaf, en ik had het fout?! Voor
Mijn gevoel was de jongen erg slim en ik zou dit jaar misschien veel van hem kunne leren,
Wiskunde was dan ook niet mijn beste vak..
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#19 Bericht door LittleRomana » 29 jun 2012, 17:25

Channing ging weer zitten, omg een 4 hell yeah. Hij keek naar de tijd, bijna klaar eindelijk pauze dus. Hij keek wat om en zag Tiff zitten en knikte ff naar haar. Hij schoof zijn boeken in zijn tas die niet eens open waren geweest. Zn ogen gingen weer naar de klok en hij zuchtte even.

Gabriel keek zijn boeken in en voelde zijn mobiel hij keek erop en kreeg een grijnsje # Beide, weet je toch. :P G# schreef hij en deed m weer weg. Hij keek opzij naar het meisje, wat was haar naam ookalweer, hij is m alweer kwijt. Zn hoofd ging maar weer weg en op dat moment ging de bel. Rustig deed hij zijn spullen zijn tas in. Iedereen drong naar de deur en hij stond maar stil zodat hij er normaal tussendoor kon gaan. De lerares kwam naast Gabriel staan " Weet je zeker dat je de andere niet eens wilt helpen ? " vroeg ze bijna met een smekend stemmetje. " Ik ga eten mvr " zei hij en zag dat de ontstopping nu wel weg was. Hij liep naar buiten en keek ff naar het nieuwe meisje, wat er nou precies aan de hand was in verband wat met Channing had gezegd.. maar er was toch niet echt iets mis ?! Eten.. " mompelde hij, misschien moest hij maar eens aardig doen. " Je bent nieuw huh.. ga je mee eten ? " zei hij tegen haar.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#20 Bericht door JumpStar » 29 jun 2012, 21:40

Rachell
Ik had m'n boeken gepakt toen de bel ging en stond rustig op. Toen ik de jongen die naast mij zat opeens tegen me hoorde praten schrok ik even. Ik keek hem aan en dacht na. " okee" was het enige wat ze uit kon brengen terwijl ze misschien wel
Elemaal niet wou.

Tiffany
Ik las de sms die ik terug kreeg en grinnekte. Ik deed m'n boeken in m'n tas en stond op toen de bel ging. Ik stond op n wachtte tot iedereen weg was, ik was de leraar nou eenmaal wat verschuldigd. Ik sloot achter channing de deur en draaide hem opslot. Ik deed bij de leraar wat hij van me verwachtte, na 10 min vond ik het goed en liep de klas weer uit.
Carpe Diem

Plaats reactie