JumpStar & LittleRomana | Change

Hier kan je Only RPGs aanmaken.
Bericht
Auteur
JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#41 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 20:00

Tiffany
" ooohhhhhjaaa, dat was ik helemaal vergeten !" zei ze plagend en ze prikte speels in z'n buik.
Ik gaf hem een zoen " ik zie je zo" ze liep naar de kleedkamer en kleedde zich weer om, der kleren had ze aan en daarna schoof ze met haar voeten in der hakken. Ze liep naar de spiegel en deed der haar goed.
Ze pakte haar tas en liep de kleedkamer uit.

Rachell
Ik zag m'n oog blauw worden en er liep een traan over m'n gezicht. Ik zat een half uur met het ijs om zeker te weten dat iedereen weg was en ze niemand tgen zou komen
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#42 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 20:10

Channing kleedde zich ook om en keek wat voor zich uit. " Wat is er ? " vroeg Gabriel die net klaar was. " Kan je zeggen tegen Tiff dat ik zo kom " zei hij en liep de deur uit terwijl hij nog zijn shirt moest wisselen. Hij deed m uit en ondertussen deo op. Hij pakte zijn shirt en zag toen zag Rachell zitten met icepack op haar oog. Hij wilde nu eigenlijk weer terug lopen en draaide zich half om.. maar toch liep hij naar haar toe. Niemand was in de buurt dus wat maakte het ook uit. " Sorry " zei hij terwijl hij dus zonder shirt voor haar stond. Hij pakte zijn shirt goed vast om deze aan te doen en keek haar even aan.

Gabriel keek Channing na en toen hij eruit liep zag hij Tiff ook. " Dus, ik moest zeggen dat Channing zo naar je komt " zei hij. " En ik, zie jou morgen " zei hij, hij gaf haar even een knipoog en liep rustig weg.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#43 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 20:19

Rachell
Ik schrok me dood toen hij opeens voor m'n neus stond.
" het geeft niet" was het enige wat er uit kwam en ik keek naar beneden.

Tiffany
Ik luisterde naar gabriel en voordat ik wat terug kon zeggen was hij alweer weg. Waar was channing nou weer? Ik liep maar Naar m'n kluis en pakte m'n schooltas eruit. Ik liep weer terug en ging voor de gymzaal staan. Als het nog lang duurt ga ik gewoon weg, dacht ik. Ik keek op mijn horloge en zuchtte
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#44 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 20:25

Channing keek ergens naar de tijd. Tiff was niet de geduldigste.. Hij keek naar haar en romelde wat in zijn tas maar kon zijn mobiel niet vinden.. grr. "Ik moet nu gaan, maar.. " haakte hij wat af en toen liet hij zijn bovenlichaam naar haar toevallen en echt een heel zacht en teder kusje lag hij op haar voorhoofd neer. Daarna draaide hij zich om en terwijl hij zei " Het spijt me echt " liep hij weer weg. Hij kwam de jongens tegen van de kleding en gaf het terug. " Tiff sorry k heb meteen de kleding terug gegeven, je weet hoe ik soms ben ermee " zei hij en het kwam er echt geloofwaardig uit.

Gabriel liep sloom naar de aula en naar een automaat waar hij een blikje cola uit haalde. Wat te doen, al zijn werk was al af en Channing ging andere dingen doen. Hij opende het blikje en nam een slok. " Rondhangen dan maar " mompelde hij.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#45 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 20:38

Rachell
Ik zei niks terug tegen hem, het zal wel. En die zoen op m'n hoofd doet die ook alleen maar
Omdat er niemand bij is. Ik legde het ijs weg, en stond op, ik pakte m'n jas uit m'n kluis en liep de school uit. Ik pakte m'n fiets en fietste weg.

Tiffany
Ik keek hem eerst een beetje boos aan maar toen hij het uitlegde snapte ik het.
Ik gaf hem een kus
" waar gaan we heen?" vroeg ze terwijl haar armen in zijn nek lagen
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#46 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 20:45

Gabriel liep rustig over de weg en nam soms een slok. Hij zou ook altijd iemand kunnen bellen natuurlijk.. of gwn naar huis ofzo. Hij zag wat mensen voetballen dat hij al een tijdje niet meer had gedaan. Hij besloot sowieso te gaan kijken.

Channing pakte haar rond haar middel vast " Bij mij is het geheel leeg voor 3 dagen " zei hij fluisterend. "Maar het is maar wat je wilt " zei hij daarna. Hij gaf haar nog een kus " In elk geval de school maar uit " zei hij.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#47 Bericht door JumpStar » 01 jul 2012, 20:55

Tiffany
" hmmmm dan ben ik de komende dagen in jou huis te vinden! " zei ze met een lach op haar gezicht en ze gaf een zoen
" kom we gaan!" ik pakte zijn hand en liep met hem
Naar buiten. " hoe ben je naar school?" vroeg ze

Rachell
Ik stond stil voor het stoplicht en drukte op het knopje. Toen hij op groen sprong fietste ik door en stond na een tijdje stil voor m'n huis. Ik deed m'n fiets op slot en pakte m'n sleutel ik liep naar de deur en opende de deur. Ik liep Nasr binnen en sloot de deur weer. M'n ouders waren op vakantie, gelukkig maar want dan zagen ze m'n oog niet die blauw was.
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#48 Bericht door LittleRomana » 02 jul 2012, 14:47

Geen inspi voor G xD

Channing had een lach op zijn gezicht. " Brommer " zei hij, hij was zoals altijd te lui om te lopen of te fietsen. Ze liepen dus naar zijn brommer en hij had altijd wel een extra helm bij de hand. " Wil je nog ergens heen of meteen naar mn huis ? " vroeg hij voor hij startte en je de boel nauwelijks meer kon horen. Wel deed hij m van de standaard en nam m in zijn handen.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

JumpStar
Gewoon Lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 jun 2012, 15:51

#49 Bericht door JumpStar » 02 jul 2012, 19:15

Tiffany
" laten we maar gelijk naar jou gaan"schreeuwde ze zodat hij haar kon horen. ze deed haar helm op en ze ging achterop zitten en toen hij weg reed genoot ze van de wind door haar haren en ze keek naar de mensen die ze voorbij reden. ik hield me vast aan zijn middel.

ook niet echt inspi voor R:P
Carpe Diem

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#50 Bericht door LittleRomana » 02 jul 2012, 19:30

Hij reed naar huis en vond het wel ff fijn zo die wind. Rustig parkeerden hij zijn brommer en deed de helm af. Hij zocht naar zijn sleutels en al snel vond hij deze en opende de achterdeur aangezien hij achter parkeerden. " Wil je wat drinken, ik wel namelijk " zei hij en ging de keuken in. Echt niemand was er, het was echt stil in huis. " Ik kan wel een muziekje opzetten trouwens ? " stelde hij voor.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Plaats reactie