Monet & Romana: We were best friends.

Hier kan je Only RPGs aanmaken.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#121 Bericht door LittleRomana » 10 jul 2012, 22:02

Hij glimlachte " Ik kan het betalen hoor, ik vraag jou toch mee " zei hij [ als een echte gentleman xP ]. Uiteindelijk bestelde ze "Kunnen we dan binnenkort afspreken om te kieken waar we heen gaan ? " vroeg hij terwijl hij een slok drinken nam. Het eten kwam en hij keek even met een glimlach naar Caitlin " Eetse ".
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#122 Bericht door Monet » 10 jul 2012, 22:13

Nee ze wou hem niet alles laten betalen, hij moest al alles in zijn huis betalen enzoo & om dan een hele vakantie te betalen vond ze overdreven. "Nee je gaat niet alles betalen" zei ze grinnikend. "Ja natuurlijk." zei ze met een glimlach, gewoon rustig op hun gemak een keertje kijken. Toen het eten kwam zei ze ook eetse en begon met eten. Het was echt heel lekker! Net toen ze klaar waren kreeg ze een bericht van Dylan. "Hij vraagt waarom ik hem had geslagen," zei ze grijnsend.
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#123 Bericht door LittleRomana » 10 jul 2012, 22:52

Hij keek op, alleen al toen ze dat zei wist hij dat het om Dylan ging. " Ja waarom eigenlijk " vroeg hij, hij wist niet echt wat er allemaal gebeurd was correct, maarja, wilde ze het niet vertellen was dat ook prima. Hij riep de ober om te betalen toen ze klaar waren en zo konden ze naar haar huis omdat der broer wat organiseerde.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Plaats reactie