Monet & Romana: We were best friends.

Hier kan je Only RPGs aanmaken.
Bericht
Auteur
Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#11 Bericht door Monet » 01 jul 2012, 20:24

Caitlin glimlachtte toen die zei welke film, ze zouden samen nog wel kijken waneer ze zouden gaan. School zat soms wel eens in de weg namelijk.. "Ik moet even kijken wat ik ga eten aangezien Demain [haar boer] niet thuis is en pap en mam tot 's avonds moeten werken.." zei ze wel wat zachter. "Ga jij maar skaten hoor," grinnikte ze en duwde hem ietsjes zodat hij weg zou skaten.
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#12 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 20:30

Jason kreeg een duw van Caitlin en hij skate toen weg. Hij ging een wedstrijdje doen met Mike en won deze, maar het wedstrijdje met Blake niet, zoals altijd was hij gwn de beste. Ze gingen nog wat verder. " Eey ik moet gaan " zei Mike. Ze zeiden gedag en Jason keek even naar Cailin en glimlachte. " Als je wilt gaan geef je een gil huh " zei hij hard genoeg zodat ze het zou horen. Blake kwam bij hem en duwde hem met een grijnsje. Waarna ze alweer een wedstrijdje begonnen.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#13 Bericht door Monet » 01 jul 2012, 20:39

Caitlin zei Mike gedag na het wedstrijdje tussen de jongens gekeken te hebben. Ze knikte glimlachend om wat Jason zei, ja ze zou niet super lang meer blijven.. Ergens had ze toch wel zin om de trucjes die Demain haar geleerd had te oefenen, maar ze had geen skateboard. Demain kon beter skaten als Jason & allebei zeiden de jongens dat Caitlin een natuurtalent was dus misschieeenn .... :p "Jason mag ik jou skateboard eventjes?" Riep ze naar hem, hopelijk zou die m geven.
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#14 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 20:48

Blake en Jason keken beide om " Had je me niet jaren terug kunnen vertellen dat ik gewoon mn bek moet houden " grinnikte hij en skate naar haar toe. " Maar jij mag alles " zei hij en wipte met zijn voet zijn board omhoog en gaf deze over aan Cailin. Blake ging bij Jason staan " Is het je na al die jaren toch gelukt " grinnike hij.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#15 Bericht door Monet » 01 jul 2012, 21:01

Caitlin pakte het board aan en zei: "dankje." met een glimlach. Ietsjes trok ze haar wenkbrauw op om de laatste opmerking van Blake. "Nee eigenlijk in een paar dagen.." Mompelde ze en daarna skate ze zo weg alsof ze t eigenlijk al jaren deed. Eerlijk is eerlijk, Demain is niet altijd de beste broer maar hij is een goede leraar, dat zeker. Ze sprong over zo'n hellinkje en deed een paar trucs voordat ze weer richting de boys ging.
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#16 Bericht door LittleRomana » 01 jul 2012, 21:05

" The girl got moves " grijnsde Blake. Jason glimlachte " Ik zei het je " grinnikte hij. " Ik moet ook gaan, girlfriend youknow " zei hij. " Oke man " zei Jason en ze zeiden gedag. " Zullen wij dan ook gaan Cailtin ? " vroeg hij met een glimlach die hij van daarnet nog had. Even had hij wel wth gekeken maar hij dacht al dat ze zeker niet slecht zou zijn ergens.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#17 Bericht door Monet » 01 jul 2012, 21:15

Caitlin zwaaide nog naar Blake en knikte op t voorstel van Jason om ook te gaan. Ze gaf het skateboard terug aan hem en samen liepen ze richting huis. "Kan ik anders bij jou eten?" Vroeg ze lief en wendde haar hoofd opzij zodat ze hem zag. Het was niet goed dat ze hem leuk vond.. Ze moest afleiding hebben.. Misschien dat ze maar eens meer op andere jongens moest gaan richten.
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#18 Bericht door LittleRomana » 02 jul 2012, 14:42

Jason keek ook even naar haar. " Tuurlijk, wat wil je eten ? " vroeg hij. Hij had echt altijd te veel in huis en daardoor had je veel keuze, en anders haalde hij het wel. Hij pakte zijn skateboard ondertussen over. Rustig gingen ze dan naar zijn huis die niet zo zeer ver was. Hij rommelde in zijn jaszak en vond zijn sleutels. Zn blik wende weer naar haar toe maar al snel weer naar de weg omdat ze moesten oversteken en daarna nog maar zo'n 3 min tot zijn huis.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#19 Bericht door Monet » 02 jul 2012, 14:56

Caitlin dacht even wat na, waar had ze zin in.. Pff wist zij veel. Daarom haalde ze haar schouders op als antwoord. "Ik duik de voorraadkast dadelijk wel in en vind wel iets eetbaars." glimlachtte ze zonder echt naar hem om te kijken aangezien ze over moesten steken. Na nog zo'n 3 minuten gelopen te hebben waren ze uiteindelijk bij zijn huis. Ze hing haar jas aan de kapstok en liep door naar de keuken om iets van eten te zoeken. "Waar heb jij zin in?" vroeg ze.
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#20 Bericht door LittleRomana » 02 jul 2012, 17:08

Ook hij hing zijn jas op en Caitlin was al pleite. " Verras me " zei hij en ging even naar de telefoon en luisterde naar de voicemail. Al snel hing hij op, het was zijn moeder die hem weer eens miste :P. " Ik ga morgen effe langs me ouders " zei hij. Rustig liep hij naar de keuken en zag Caitlin alles onderzoeken. " Kan je wat vinden ? " lachte hij licht.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Plaats reactie