Monet & Romana: We were best friends.

Hier kan je Only RPGs aanmaken.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#71 Bericht door LittleRomana » 05 jul 2012, 17:52

Hij stond op om water te halen en dacht even na.. wacht ze had Dylan toch. Rustig liep hij terug met water. " Kan je.. Dylan niet vragen ? " vroeg hij, hij wist niets van de break up.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#72 Bericht door Monet » 05 jul 2012, 18:04

Caitlin keek Jason iets na toen hij water voor haar ging halen. Wat was ze blij met een vriend als hij, waarom had ze hem laten staan voor 1 kus? Ze wist het niet, wanhopigheid nam soms haar hoofd over.. Toen die over Dylan begon schudde ze al gelijk haar hoofd. ''Hij ging vreemd, ik heb hem gezien met een ander, en heb hem gedumpt..'' zei ze terwijl haar blik weer iets naar beneden ging, alles zat tegen.. Haar eeuwigdurende ruzie met Demain, Dylan, en haar moeder..
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#73 Bericht door LittleRomana » 05 jul 2012, 18:10

Hij keek even op van wat ze zei, zo dat gaat lekker. " Sorry " zei hij en ging zitten. Hij gaf haar rustig het glas water. " Ik.. kan je wel een plaats geven voor vannacht.. weet niet of je het wilt, maar het kan " zei hij en keek wat naar de tafel.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#74 Bericht door Monet » 05 jul 2012, 20:03

Haar blik ging ietsjes snel naar Jason toe en pakte het glas aan. Hier slapen.. na al die weken hem negeren en dan ineens bij hem blijven slapen, ging dat niet wat snel? ''Ik weet niet.. misschien is dat wat te snel..'' zei ze zacht en nam een slok water. Ookal had ze boven ergens in zijn kast nog zelfs kleren van haarzelf liggen.
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#75 Bericht door LittleRomana » 05 jul 2012, 20:08

Hij knikte " Weet ik, maar.. weet dat de kamer vrij is en dat het kan " zei hij. Verder wist hij niet zo wat te doen, het was lang terug dat ze elkaar zagen of ook maar spraken. Een klein zuchtje verliet zijn mond, het was niet erg klinkend ofzo, behoorlijk gewoon. " Kan ik anders wat anders doen ? " vroeg hij toen maar.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#76 Bericht door Monet » 05 jul 2012, 20:31

Caitlin twijfelde iets aan het aanbod, maar ze had geen andere keus dus stemde ze in om hier te blijven vanacht. ''nee maar ik wil alleen nog één ding zeggen,'' zei ze, nu moest ze het wel zeggen. ''Ik had je niet moeten laten vallen, het was alleen wat awkward..'' Ze begon iets te blozen. Oke nu wou ze echt haar gevoelens tonen. ''Mijn relatie met Dylan was niet om de gevoelens die ik had, die waren niet voor hem.. Maar voor jou.. En ik dacht als ik verkering zou hebben met Dylan ik wel over mijn gevoelens voor jou zou komen.'' Even was ze wat stil, toch zei ze er zacht achteraan dat dat niet had geholpen.
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#77 Bericht door LittleRomana » 05 jul 2012, 20:43

Ze stemde in te blijven, hij ging wat naar achteren tegen de leuning zitten. Blijkbaar had ze meer te zeggen dus keek hij op en luisterde naar wat ze wilde zeggen. Hij zag wat kleur op haar wangen komen na haar eerste zin.. awkward huh.. ze had blijkbaar meer te zeggen dus luisterde hij verder. Toen hij het gehoord had zat hij echt even van.. oowh eeuhm ja.. hij opende zijn mond maar er kwam even niks uit. Uiteindelijk kwam er een lach op zijn lippen te staan. " Weet je dat ik je al voor een behoorlijk lange tijd leuk vind. Ik wist niet wat ik doen moest toen je opeens met Dylan dingen ging doen. En toen zoende ik je en de volgende dag zag ik je met Dylan.. ik dacht dat ik een grote fout had gemaakt " hij kon er bijna om lachen, maar omdat er toch niet al te leuke dingen zijn gebeurd deed hij dit niet. Hij keek goed op en keek haar aan " Caitlin.. ik heb nooit wat gezegd omdat ik bang was voor wat je zou zeggen.. maar.. ik vind je leuk, of nee ik ben gewoon echt stapelgek op je " zei hij eerlijk.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#78 Bericht door Monet » 05 jul 2012, 21:22

Caitlin kreeg nadat hij een lachje maakte ook een lachje op zijn gezicht kreeg. Hij dacht dus hetzelfde over haar als zij over hem. ''Dat had ik dus ook, wou onze vriendschap niet verpesten.'' zei ze en keek hem aan, het voelde goed om te weten dat hij ook zo dacht.
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#79 Bericht door LittleRomana » 05 jul 2012, 21:29

Dit was best grappig maar raar. Hij knikte op wat ze zei. " Heb je al wat gegeten ? " vroeg hij uiteindelijik. Hij had vast nog wel wat staan anders. Hij was eigenlijk wel blij dat dat er nu uit was, werd sowieso wel eens tijd.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#80 Bericht door Monet » 05 jul 2012, 21:47

Caitlin haalde even een hand door haar haren. Gegeten.. Zover ze kon herinneren niet. ''Nee, we zouden 's avonds ergens heen gaan, en daarvoor had ik nog ruzie met Demain.. zoals normaal..'' zei ze. Nee die ruzie tussen Demain zat haar ook niet lekker maar hij lokte het zelf uit.. ''Mag ik hier even eten zoeken anders?'' vroeg ze met een glimlach en keek naar hem.
100% Proud and True Directioner till the end.

Plaats reactie