Monet & Romana: We were best friends.

Hier kan je Only RPGs aanmaken.
Bericht
Auteur
LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#91 Bericht door LittleRomana » 05 jul 2012, 23:23

" Maakt niet uit, je kan er niks aan doen " zei hij. Snel haalde hij een natte washand en kwam terug hij gaf een natte en een droge aan haar en ook een glas water had hij meegenomen. " Zal ik blijven tot je slaapt of wil je dat niet ? " vroeg hij.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#92 Bericht door Monet » 05 jul 2012, 23:31

Caitlin zei zacht dat het oke was als hij bleef tot ze weer zou slapen. Dit keer leek het goed te gaan totdat t weer huilen & gillen werd x) Wat leuk is t toch om Jason wakker te houden. Het was ondertussen al iets over 1 uur.
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#93 Bericht door LittleRomana » 05 jul 2012, 23:36

Weer viel hij bijna in slaap en hoorde hij haar weer. Hij struikelde zijn bed weer uit xD en maakte haar weer wakker. Hij ging op de rand zitten en droogde haar betraande gezicht wat droog.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#94 Bericht door Monet » 06 jul 2012, 10:28

Caitlin werd weer wakker gemaakt door Jason, en hij droogde haar tranen weg. ''Zo kan ik dus echt niet meer slapen..'' zei ze fluisterend en wreef even wat door haar nogsteeds wat natte gezicht. ''Ik blijf wel wakker..'' besloot ze en kwam iets overeind. Haar handen trilde nogsteeds, even keek ze iets naar haar handen en toen weer naar Jason. ''Ga maar slapen ik red me wel...''
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#95 Bericht door LittleRomana » 06 jul 2012, 15:11

Hij keek wat naar haar op toen ze zei dat hij wel kon gaan slapen zij zich wel zou redden. Hoe kon hij haar nou zo achter laten om lekker te gaan slapen terwijl zij op probeert te blijven om geen nachtmerries te krijgen. Hij schudde zijn hoofd " Als je op wilt blijven ga ik je niet alleen op laten blijven.. schuif " zei hij en kwam naast haar zitten. Nog altijd trilde haar handen en rustig gingen zijn handen naar de hare en pakte hij ze vast.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#96 Bericht door Monet » 06 jul 2012, 15:22

Caitlin schoof op zodat hij kon zitten. Bleef hij nu serieus bij haar omdat ze wakker wou blijven? Dat was wel heel lief van hem.. Ze probeerde te kalmeren door even diep te zuchten. Haar hoofd liet ze wat tegen zijn schouder aan zakken. Om een of andere reden dacht ze toch wel dat het haar niet ging lukken om wakker te blijven. ''Ik kom hier nooit overheen..'' zei ze zacht. Misschien dat ze morgen toch naar huis moest gaan.. Ze had hier geen kleren of niks, en haar vader en Demain zullen vast ook wel verdrietig zijn dus kunnen ze met z'n allen huilen.
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#97 Bericht door LittleRomana » 07 jul 2012, 21:25

Ze wilde vandaag naar huis dus maakte hij de boel klaar en bracht hij haar naar huis. Hij keek naar buiten en parkeerde de auto aangezien hij haar per auto bracht. " Wil je dat ik meega of liever alleen ? " vroeg hij en keek opzij naar haar terwijl hij de auto wel ff uit deed.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#98 Bericht door Monet » 07 jul 2012, 21:44

Caitlin keek even kort naar Jason, ze wist niet hoe haar pa en Demain zouden reageren, "ga maar mee, ik vind het een beetje eng eigenlijk.." zei ze wat zacht en haar blik dreef af zodat hij haar iets anstige blik niet goed kon zien. Ze stapte uit en liep samen met hem naar de voordeur, met haar sleutel opende ze iets voorzichtig uit angst de voordeur. Wat nou als haar vader boos werd.. Of ze weer ruzie zou krijgen met Demain?
100% Proud and True Directioner till the end.

LittleRomana
Admin
Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 jun 2012, 19:13

#99 Bericht door LittleRomana » 08 jul 2012, 19:43

Hij stapte ook uit en liep rustig naar de voordeur. Ze was voorzichtig even pakte hij haar schouder vast zonder woorden te zeggen. De deur ging open en hij keek rond, tijd terug dat die hier was. Hij sloot de deur achter hen dicht en liep met haar mee.
Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#100 Bericht door Monet » 08 jul 2012, 19:59

Caitlin liep naar binnen en keek even iets twijfelend naar de vloer. Toch liep ze door naar de woonkamer, waar ze alleen Demain aantrof.. "Waar is pap?" vroef ze wat zacht. Demain's hoofd kwam van de tv naar Caitlin en Jason. "Weg.." zei die. Caitlin kreeg alweer tranen in haar ogen. Demain stond op en kwam hun richting uit gelopen. Zonder enige controle over haar lichaam claimde Caitlin haar armen om Demain en begon te huilen xP
100% Proud and True Directioner till the end.

Plaats reactie