Maaike & Monet: Forever Young.

Hier kan je Only RPGs aanmaken.
Bericht
Auteur
Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#11 Bericht door Maaike » 02 jul 2012, 18:17

Hey, kijk! Lisa liepp snel naar een jongen die was gevallen en Lynn rende haar achterna. Heb je pijn? Kom anders even mee naar mijn huis, aan het einde van de straat! Zei Lisa terwijl ze de jongen overeind hielp.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#12 Bericht door Monet » 02 jul 2012, 19:37

Niall keek ietsjes op toen die 2 meidenstemmen hoorde. Oh god. Help, dacht hij. "Nee. Dat hoeft niet.." zei Zayn iets mompelend en gaf Niall ondersteuning aan de linkerkant. Louis ondersteundde Niall aan de rechterkant waardoor Niall omhoog kwam. "Gaattie?" Vroeg Louis een beetje bezorgd. "Jaja lou t gaat wel.." mompelde Niall iets en trok zijn muts even snel verder over z'n kop zodat de meiden hem niet herkende. Zayn merkte dat zijn muts ook af was gevallen, maar hij had z'n haren toch omlaag gedaan dus werd minder snel herkend, alleen als je goed keek zag je t.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#13 Bericht door Maaike » 02 jul 2012, 19:44

'Maar, je hebt hartstikke pijn!' Lisa keek bezorgt. Lynn dacht dat ze de boys herkende. Nee, dat zal wel niet dacht ze. 'Weet je het zeker? Het ziet er erg pijnlijk uit. Ga gewoon even mee..'

Opeens hoorde Lisa & Lynn geschreeuw. 'OMFG. De boys KIJK dan! Er kwamen een paar fans op ze afrennen. Lynn vroeg nog een keer: 'Weten jullie het zeker? We verraden jullie niet, ga gewoon mee dan heb je geen last van hun.' Met een knikje wees ze naar de fans die allemaal bleven staan. 'Of we bellen een ambulance voor je?' vroeg Lisa zacht, terwijl ze niet wist wat er gebeurde. Waren het écht de lads van One Direction? Nee, dat kon niet. En beduusd bleef ze staan kijken hoe Lynn de jongens over probeerde te halen.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#14 Bericht door Monet » 02 jul 2012, 19:57

Niall schudde zijn hoofd, nee hij wou dit nu echt niet.. Damn waarom moesten die fans hun altijd ook vinden. Louis zei dat ze niet ver hoefde te lopen tot ze weer thuis waren, ''Dat halen we wel..'' zei Zayn iets zacht wat alleen Niall, Louis en de 2 meiden konden horen. ''Nee ik ga wel vaker door mijn enkel.. morgen heb ik er geen last meer van..'' zei die wat opvlliegerig om de opmerking om een ambulance te bellen. Dan zou heel de wereld dit straks dus weten en daar zat hij dus zó niet op te wachten. ''Ik bel Paul dadelijk wel..'' zei Louis wat zachtjes, die kon hun vast wel ophalen. Harry en Liam hadden gelijk, ze hadden nooit op stap moeten gaan want dan gebeurd er altijd wel zoiets..
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#15 Bericht door Maaike » 03 jul 2012, 09:56

'Ooh, okey dan maar'. Lisa keek verdrietig naar Lynn, die naar haar terug keek. 'Veel succes nog verder.' Lynn keek nog een keer naar de jongens, en liep samen met Lisa naar huis. Lisa voelde dat er een traan over haar wang liep. Lynn troostte haar en zei dat ze ze teminste nog gezien hadden. Ze draaide zich nog een keer om en zei tegen de lads; "Ik was trouwens dat meisje van die wortel. En dit is mijn vriendin, jullie grootste fan. Ze leeft voor jullie, maar jullie blijkbaar niet voor een fan zoals haar.'

Samen strompelden ze langzaam weg. Lynn zei tegen Lisa dat ze het erg voor haar vond, maar ze er niks aan kon doen. Lisa zette maar snel keihard een nummer van One Direction op en ging op een bankje zitten, naast Lynn. En was erg teleurgesteld. 'Ah joh, trek het je niet zo aan. Ze zijn gewoon moe en hebben nu even geen zin in fans.' Lisa keek Lynn aan. "Ja, je hebt vast gelijk' Zei Lisa zachtjes. Lynn haalde een ijsje.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#16 Bericht door Monet » 03 jul 2012, 18:10

De boys ondersteunden Nialler terwijl ze wegliepen. Misschien was t toch niet slim om nu weer de straat op te gaan.. ''We gaan die meiden weer zoeken..'' zei Nialler ietsjes zacht en de jongens knikten. Het kon namelijk nog best lang duren voordat Paul hun kon halen en om dan op straat te blijven strompelen is niet erg slim. Louis had de meiden al gelijk weer in t oog, ''Daar.'' Ze liepen naar de meiden toe en bleven voor hun stilstaan. ''Sorry dat we jullie zo hebben afgekat..'' zei Zayn en Niall keek iets op. ''Kunnen we misschien toch mee naar jullie huis?'' vroeg die zacht, hij gaf niet graag toe maar hij ging echt bijna kapot van de pijn.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#17 Bericht door Maaike » 04 jul 2012, 14:46

Lisa en Lynn keken elkaar blij aan. 'Tuurlijk, waarom niet?' zei Lynn opgewekt. 'Lisa zat er stilletjes bij en keek bezorgd naar de boys. Nu pas had ze echt door dat ze met de jongens van One Direction stond te praten. 'Kom maar snel mee!' Lisa liep voorop terwijl Lynn Niall hielp met lopen. Toen ze bij haar huis waren aangekomen deed ze de deur open. Ze liep voor de jongens uit naar binnen. 'Komen jullie?' Vroeg Lynn. terwijl ze behendig de deur openzwaaide, haar hondje en poes binnenhield en de postduif van haar vader pakte, voordat hij naar buitenvloog. 'Let maar niet op alle dieren, we zetten ze zo in hun hok, en dan hebben we er geen last meer van. 'Lisa hielp Niall en was diep in haar gedachten verzonken. 'De jongens bij Lynn thuis..' fluisterde ze zacht en er verscheen een glimlach op haar gezicht. Lynn keek naar Lisa en gebaarde dat ze even naar de wc ging om zich wat op te frisssen. Lisa maakte hun oké gebaaar en gebaarde terug dat zei dat ook even ging doen.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#18 Bericht door Monet » 04 jul 2012, 15:01

De jongens liepen mee naar het huis van een van de meiden. Hier kon Niall tenminste rustig gaan zitten en even naar zijn enkel kijken want volgens mij was het niet zoals normaal als hij door zijn enkel ging.. Louis bedanktte de meiden en met z'n drieën gingen ze op de bank zitten. ''Let's take a look..'' zei Zayn en pakte voorzichtig Niall's voet op en deed zijn schoen uit. Zijn enkel was zoiezo dik maar toen Zayn Niall's sok uit deed zag je ook gewoon paarse & blauwe plekken zitten. Louis zuchtte ietsjes, dit kwam weer geweldig goed uit. ''It hurts..'' zei Niall en trok een pruillipje. ''Het komt wel goed.. We bellen Paul, gaan naar een eerste hulp post en je voet is binnen een paar dagen weer oke.'' zei Louis.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#19 Bericht door Maaike » 04 jul 2012, 15:14

'Wouw, dat ziet er echt pijnlijk uit!' Lynn keek naar Nialls enkel. Lisa deed snel de gordijnen dicht. 'Niemand hoeft te weten dat jullie hier zijn neem ik aan.' Lisa keek richting de boys. Lynn vroeg of ze even naar Nialls enkel mocht kijken. 'Ik heb een ehbo-cursus gehad' legde ze uit. Ze liep naar de keuken en haalde wat koude doeken tevoorschijn. 'Willen jullie ook wat drinken of eten?' Vroeg Lynn terwijl ze in de keuken stond. Ze keek naar Lisa die er maar wat bij zat.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#20 Bericht door Monet » 04 jul 2012, 15:29

Niall keek even kort naar zijn enkel en toen naar de 2 meiden. Hij knikte toen de ene vroeg of ze nog eens mocht kijken. Louis schudde zijn hoofd toen de vraag voorbij kwam of ze iets wouden eten of drinken. Hij pakte zijn telefoon uit z'n broekzak en probeerde Paul te bellen maar die nam niet op dus belde hij Harry. "Harry kun je ons misschien komen halen met je auto? Nee ik weet niet welke straat ofzo wacht.." zei die in de telefoon en keek even naar een van de meisjes. "Kun je misschien even tegen Harry vertellen welke straat dit is en welk huisnummer?" En overhandigde de telefoon aan het meisje. Zayn en Niall waren meer met het meisje bezig die Niall's voet verzorgde.
100% Proud and True Directioner till the end.

Plaats reactie