Maaike & Monet: Forever Young.

Hier kan je Only RPGs aanmaken.
Bericht
Auteur
Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#61 Bericht door Monet » 07 jul 2012, 22:51

When Niall was under the shouwer Liam cleaned up the house a little bit. It was a mess, like everytime he came here.. "Niall Niall Niall clean up your house a little bit.." Liam said too himself. Just when he put away some stuff he heard the doorbell. Lisa and Lynn, he thought. "Hello lady's," he said with a cute smile on his face. "I guess you really like our music don't you?" He chunckeld. He let them in. "Niall is under the shower, he could be here any minute," he said to the girls. Just a few minutes after the girls came in Niall walked in the room, in his boxers. His eyes were big when he saw the girls. "Eeu.." he said softly and ran upstairs to pick some pants. Liam laughed about Niall's action, it was hilarious.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#62 Bericht door Maaike » 07 jul 2012, 22:58

Lynn en Lisa lachten om Liam, en zeiden dat het klopte. Snel zette ze hun muziek uit. Toen Niall in z'n boxer naar beneden kwam. Ze lachten om z'n gezicht en toen hij snel weer naar boven ging om een broek aan te doen. Ze bleven een beetje klungelig wachten en vertelden aan Liam dat ze in de krant stonden. 'Wat moeten we doen?' vroegen ze, een beetje ongerust en bang, en hoopten op een antwoord.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#63 Bericht door Monet » 08 jul 2012, 18:38

Liam luisterde lief naar wat ze zeiden, hij begreep wel wat ze bedoelden. " Jullie kennen hem net, zeg gewoon dat jullie vrienden zijn, schenk er verder geen aandacht aan dan is het zo over." zei Liam. Hij zei dat de meiden wel mochten gaan zitten als ze wouden. "Willen jullie iets drinken ofzo?" Vroeg die en net daarna kwam Niall beneden met een broek&shirt aan. Dat was toch beter als zijn boxer x). "Hello," zei die glimlachend en liep gelijk door naar de keuken om iets te eten te pakken. Hij had nog niks gegeten namelijk.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#64 Bericht door Maaike » 08 jul 2012, 19:35

'Ooh, okee. Is goed. Bedankt!' Lisa en Lynn waren blij dat ze niet moeilijk hoefden te doen, of ze te negeren. 'Hooi' zeiden Lynn en Lisa tegen Niall, die alweer naar de keuken was. Lisa staarde Niall na, en Lynn gaf haar onopvallens een duwtje. Lisa gaf Lynn een blik, en ze wist genoeg; Lisa vond Niall leuk. Ze begonnen te grijnzen, en te seinen. 'Maar vind jij het dan niet vervelend dat je telkens in de krant en alles staat? En dan al die roddels over jou en Danielle...' vroeg Lynn aan Liam, terwijl Lisa naar de grond keek, en glimlachte.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#65 Bericht door Monet » 08 jul 2012, 20:13

Niall pakte een bord voor broodjes, hij had gwn honger.. Daarmee liep die terug naar de woonkamer en ging op de bank zitten eten. "Nee ik negeer het gewoon, wij weten wel beter." zei Liam licht glimlachtend. "Hoe was school?" grijnsde Niall tegen de meiden. Hij vond het gewoon leuk dat ie zelf niet meer naar school hoefde.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#66 Bericht door Maaike » 08 jul 2012, 20:24

'Saai..K'zou blij zijn als ik er vanaf ben, kan ik teminste wat gaan doen wat ik echt wil!' lachte Lynn op antwoord van Nialls vraag. 'Achja, we overleven het, maar echt geweldig is het niet' zuchte Lisa. Ze keek naar Lynn, die daar zo rustig stond. Zij trilde half, en voelde de vlinders in haar buik. Het kon niet, ze moest hem uit haar hoofd zetten, maar hoe? Ze wist het niet.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#67 Bericht door Monet » 09 jul 2012, 11:43

Niall snapte wat Lynn bedoelde, zo heeft hij ook altijd gedacht en nu zit ie in 1D. Liam knikte iets, ook hij begreep het. Niall had zijn 5 broodjes op in 5 minuten en bracht het bord terug. Toen ging Liam's telefoon. Hij had een kort gesprek en hing toen weer op. "Ik ga, Danielle heeft een shoot en ik ga kijken." zei die met een glimlach. Ze zeiden Liam gedag en toen hij weg was keek Niall even naar de 2 girls. "Jullie moge kiezen, we kunnen gaan shoppen in London, of we kunnen naar Louis gaan, of we kunnen hierblijven." stelde hij voor, hij had nog wel nieuwe kleren nodig en wat gezelschap was ook wel fijn.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#68 Bericht door Maaike » 09 jul 2012, 15:07

Lynn en Lisa zeiden Liam gedag. Toen keken ze elkaar aan. Shoppen was hun favo bezigheid, dus ze waren snel klaar met denken; 'Shoppen!' antwoorden ze, tegelijk. 'Moet je wat nieuws hebben dan? We kennen alle winkels uit ons hoofd, dus zeg maar wat je moet hebben!' zei Lisa, en Lynn knikte. Ze keken elkaar aan, en kregen een lachbui. Waarom wisten ze niet, maar Lisa moest lachen om Nialls gezicht, en door Lisa moest Lynn ook lachen. Ze stopten te gelijk, dat zo grappig was dat ze het weer uitproestten. Waarschijnlijk dacht Niall dat ze gek waren geworden. Ach ja, pech.. Ze stopen met lachen, en keken Niall aan. 'Naar welk centrum wou je gaan dan?' vroeg Lisa terwijl Lynn een knotje maakte, omdat het zo warm was.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#69 Bericht door Monet » 09 jul 2012, 16:19

Niall begon iets te lachen toen ze allebei tegelijk Shoppen zeiden. Oh god wat moest hij nieuw hebben, opzich niks.. Maar hij wou nieuwe dingen.. ;p ''Eigenlijk alles wel, gewoon wat rondneuzen en als ik iets zie koop ik het,'' zei die. Hij moest zelf ook lachen toen die 2 ook begonnen te lachen. Wth xD. Hij zei dat ie gewoon naar London-centrum wou. Niet te ver weg. ''Maar dit is niet het shoppen dat jullie gewend zijn eah..'' begon die, ''ik moet eerst even Preston bellen, ik kan niet naar het centrum zonder bodyguard.'' Hij pakte zijn mobiel uit z'n zak en belde Preston, die zou er zo snel mogelijk aankomen.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#70 Bericht door Maaike » 09 jul 2012, 16:25

'Haha, weten we, als we de foto's op twitter moeten geloven..' Lisa lachte. 'Een jongen die shoppen leuk vind, kan het niet geloven.' zuchtte Lynn. Lisa en Lynn begonnen weer te lachen. 'Wil je ook naar onze lievelings toe? Ze hebben daar echt alles!' Lisa en Lynn keken elkaar aan. Lisa pakte haar telefoon en stuurde haar moeder een smsje dat ze naar L-C ging en Lynn deed het zelfde. Ze kregen tegerlijk een antwoord terug; ze waren er ook samen en vroegen of ze zin hadden om met z'n vieren te gaan. Da werd wel heel moeilijk dachten Lisa en Lynn, maar ze zeiden het toch maar even tegen Niall. 'Onze moeders zijn ook in Londen-Centrum, en ze willen ons nog even zien, kan dat?' vroeg Lisa aan Niall.
Proud Directioner.

Plaats reactie