Maaike & Monet: Forever Young.

Hier kan je Only RPGs aanmaken.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#41 Bericht door Maaike » 05 jul 2012, 17:02

'Ja' zei Lynn zacht. 'Ik heb een donor nier, en ben mijn medicijnen vergeten. Dus ik moet naar huis gaan want over 7 minuten word ik ziek.' Lisa kwam weer aanlopen. 'Lynn, ze zitten niet in je tas.' Ze keek naar Liam. 'Maar Lynn je kan echt niet naar huis gaan, dan lig je zo onder een auto, het is hartstikke ver fietsen.' zei Lisa ongerust. Lynn gebaarde dat ze het niet moest zeggen want ze wou niet de jongens met haar probleem lastig vallen. 'Lisa, ik moet wel.' antwoorde Lynn en hoopte dat Lisa ophield met zeuren. 'Ik ga wel gewoon naar huis, en dan kom ik weer, oké? Maak je maar geen zorgen over mij, ik red me wel.' zei Lynn. Lisa keek naar Lynn, die krom stond van de buikpijn en begon te trillen.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#42 Bericht door Monet » 05 jul 2012, 17:06

Harry hoorde alles van binnen en luisterde dus gwn mee. Hij pakte de autosleutels van de tafel, duwde die in zijn zak en liep naar buiten. ''7 minuten eah?..'' mompelde die iets, ''ja dat haal ik wel.'' Hij tilde Lynn op en liep zo met haar in zijn armen naar zijn Range Rover die buiten stond. Hij zette haar in de bijrijdersstoel en stapte zelf ook vliegensvlug in. ''Waar woon je?'' vroeg die terwijl hij de auto starte. Liam en Niall begonnen wat te grinniken om Harry en keken die 2 na. ''Hij redt t wel hoor,'' zei Niall knikkend om Lisa gerust te stellen.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#43 Bericht door Maaike » 05 jul 2012, 17:17

Lynn voelde een steek door haar buik toen Harry haar optilde. Hij bedoeld het goed, dacht ze, hij kon ook niet weten dat hij haar nu juist niet moest optillen. Ze probeerde het adres te zeggen, maar er kwam niks uit haar mond. Bang keek ze naar Harry, en probeerde het nog een keer. Het lukte niet en ze schoot in paniek. 'Lisa weet het' zei ze, en ze viel even weg. ze begon te trillen..

Lisa wou net zeggen dat Harry Lynn niet moest optillen, toen ze al in de auto zat. Onderust keek ze ernaar. Dit kan nooit goed komen, dacht ze. Lisa keek naar Harry en Lynn die in de auto zaten. Opeens zag ze dat Lynn wegviel. Ze rende naar de auto en zei dat ze naar Queen Elizabeth street 3 moesten gaan. Ze keek bezorgd naar Lynn. 'Mag ik mee, zometeen word het nog erger.. en dan kan het fout lopen..' vroeg ze zacht.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#44 Bericht door Monet » 05 jul 2012, 17:20

Harry schoot ook in lichte paniek toen ze helemaal begon te trillen. Oke hij had dus geen verstand van dit.. Toen hij net wou zeggen dat hij Lisa ging halen was Lisa er dus al, wat een timing zeg. Hij kende die straat, een van zijn vrienden woonde daar. ''Get in the car,'' zei die snel tegen Lisa en toen Lisa in de auto zat reed hij achteruit en zette snel het gas erop. ''Ik probeer zo snel te gaan als ik kan..'' zei die mompelend en keek even snel opzij naar Lynn, oke dit had hij dus nog nooit gezien bij iemand.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#45 Bericht door Maaike » 05 jul 2012, 17:26

Lisa was blij dat ze mee mocht, en zag dat Harry een beetje schrok van hoe Lynn deed. 'Ze komt zo weer bij, maar ze kan nog wel eens wegvallen.' Lisa keek naar Lynn, die begon te trillen. Lynn keek naar Lisa, en probeerde wat te zeggen, maar Lisa kende haar vriendin. 'Praat maar even niet, dat werkt het beste.' Lynn wou wat zeggen, maar het lukte niet en ze laatte het maar zo. Ze viel weer weg, en toen ze weer bijkwam krimpte ze inelkaar van de pijn. Lisa keek naar Lynn, dit had ze nog nooit zo erg meegemaakt. Hopelijk zijn we er snel. Zacht zei ze tegen Harry; 'Het is beter als je haar zo niet optilt, dan krijgt ze alleen maar meer last..' En keek weer naar Lynn.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#46 Bericht door Monet » 06 jul 2012, 10:11

Harry knikte maar wat aangezien hij met de snelheid die hij maakte wel goed op moest letten op de weg. Ze waren al aardig snel bij t huis en Harry stopte op de oprit. "Haal die medicijnen maar snel.." zei die wat mompelend. Eigenlijk had hij dit niet moeten doen eah, morgen groot in de krant: Harry Styles in a car with 2 girls., en vast een artikel dat ie te hard reed.. Management ging hier niet blij mee zijn.. En hij kreeg op zijn flikker dat wist hij al zeker.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#47 Bericht door Maaike » 06 jul 2012, 11:54

Lisa rende naar binnen en haalde de medicijnen van Lynn. Ze gaf ze aan haar, maar het was best moelijk om ze intenemen terwijl ze zo'n buikpijn had. Gelukkig lukte het en vijf minuten later was ze er weer helemaal boven op, op het trillen na dan. Lynn bedankte Harry, en vroeg of ze terug meem mochten rijden. zodat ze naar huis konden fietsen. Want hun mobiletjes lagen daar nog in hun tas. 'Gaat het weer een beetje?' vroeg Lisa aan Lynn. En Lynn antwoordde dat het weer goed ging. 'Harry, je krijgt hier echt problemen mee hoor. Je had het niet hoefen doen, maar toch heel erg bedankt!.' Lynn keek naar Harry. Ze hooptte dat er mar geen fotograaf ofzo langskwam, want dan kreeeg hij zeker problemen. Lisa keek naar Lynn, die stopte met trillen en wou uitstappen. 'Bedankt, we nemen wel een metro ofzo, want anders heb je zo echt gedoe. Dan halen we onze tas en gaan we naar huis' Ze was al uit de auto gestapt en wachtte op Lisa totdat zij ook uit de auto kwam.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#48 Bericht door Monet » 06 jul 2012, 12:42

Harry twijfelde iets of hij gewoon weg moest rijden nu, hij had toch al problemen met management nu dus om dan nog terug te rijden zou niks uit maken. ''Ach ik heb toch al de voorpagina te pakken nu, dus wat maakt het ook uit, rijd maar mee terug hoor.'' zei die met een lieve glimlach. Om hun nu met de metro te laten gaan zag hij ook niet zo zitten, kostte hun toch ook alleen maar geld en Harry hoefde zijn benzine ook niet zelf te betalen.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#49 Bericht door Maaike » 06 jul 2012, 12:48

Lynn was verbaasd dat Harry dat graag wou. 'Ooh, okee dan, dankje!' En ze stapte samen met Lisa achterin. Lynn schaamde zich kapot dat ze haar medicijnen was vergeten, ook voor Lisa. Ze had het helemaal verpest. Niks aaan te doen dacht ze, het is nu al gebeurd. Ze keek naar Lisa die ook in gedachten was, en niet zo goed wist wat ze moest zeggen. 'Vind je het dan niet verevelend, dat je nu waarschijnlijk morgen op de voorpagina staat? Ik had ook gewoon kunnen fietsen en dan had je nergens last van gehad.' vroeg Lynn voorzichtig. Lisa keek op, Lynn moest echt inzien dat ze niet had kunnen fietsen, maar zei ze later nog wel.

Opeens bedacht Lynn dat haar telefoon nog bij Zayns huis lag, en ze niet eens haar moeder heeft gebeld. 'Lisa, zeg alsjeblieft niks tegen mam, dan raakt ze meteen weer in paniek..' En keek naar Harry. Ze hooptte niet dat hij het gehoord had, dat zou hij vast raar vinden als hij dat hoorde.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#50 Bericht door Monet » 06 jul 2012, 13:08

Harry kreeg een glimlach op zijn gezicht toen ze toestemde mee te komen. Hij keek iets vanuit zijn ooghoeken hoe de meiden instapte en startte de Range Rover. Hij dacht een korte tijd na over wat Lynn zei. Opzich had hij er niet zo'n moeite mee, had hij wel vaker. ''One Direction staat bijna elke dag op de voorpagina.. We kunnen eigenlijk niet eens meer normaal leven zonder dat alles op camera staat,'' zei hij en reed achteruit de oprit af. ''We moeten eigenlijk altijd voordat we iets willen doen bedenken van het management of het te accepteren is als beroemd persoon.'' Zijn blik was wel op de weg gericht maar hij luisterde wel naar wat de meiden zelf nog te zeggen hadden. Zijn leven was echt veranderd, in een leuke manier maar ook minder leuk..
100% Proud and True Directioner till the end.

Plaats reactie