Maaike & Monet: Forever Young.

Hier kan je Only RPGs aanmaken.
Bericht
Auteur
Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#31 Bericht door Maaike » 04 jul 2012, 16:52

'Hey' zei Lynn zachtjes. Lisa keek vol verbazing naar de jongens. 'Waar zijn jullie andere fans eigenlijk?' vroeg Lisa zachtjes. Lisa en Lynn liepen door en stonden een beetje te kijken. Ze wisten niet echt wat ze moesten zeggen. Lynn keek naar Louis, en zag hij gespierd hij was en Lisa vond Niall wel knap. Ze wist niet dat ze zo gespierd waren. Snel keek Lynn naar Lisa, en zag dat ze stond te grijnzen. Lisa pakte haar tas iets beter vast en keek naar de jongens. Lynn fluisterde wat in haar oor en Lisa lachte. Iets te hard, want de jongens keken om.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#32 Bericht door Monet » 04 jul 2012, 17:00

Zayn nam weer plaats in zijn stoel en zei: ''Oh weet nie, niet hier in elk geval, wij hebben ook gewoon een sociaal leven hoor.'' Niall moest iets lachen om Zayn's opmerking, het was wel waar. Louis, Harry en Liam kwamen het water uit en keken naar de 2 meiden. ''Staat niet naar mijn sixpack of je gaat t water in,'' lachde Louis en stond al in de starthouding om een van de meiden het zwembad in te gooien. Leeyum paktte zijn handdoek en droogde zich iets af. Harry deed hetzelfde.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#33 Bericht door Maaike » 04 jul 2012, 17:03

Lynn lachte om Louis. 'Ik? Het water in? Niet voordat ik mijn bikini aan heb. Kunnen we hem even aandoen ergens? We zouden eigenlijk gaan zwemmen. daarom heben we hem bij ons..' Ze keek naar Louis. Lisa keek naar Lynn. Gestoord wijf dacht ze. Ze keek naar Niall. 'Hoe is het nu met je enkel?' vroeg ze. Ze hooptte op antwoord en keek naar Lynn, die naar Louis stond te staren.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#34 Bericht door Monet » 04 jul 2012, 17:11

Louis merkte op dat ze weer naar zijn sixpack keek en moest lachen. ''Oke laat die bikini maar zitten...'' zei die en rende op haar af, tilde haar op en sprong zo het zwembad in. Toen die boven kwam liet hij haar los en lachde. Niall keek even naar het andere meisje, eigenlijk wisten ze hun namen niet eens maar goed. ''Mwa ik leef nog, gisteren naar de dokter geweestt en een enkelband gekregen. Dit zal wel weer wegtrekken over een paar dagen.'' zei die met een glilmlach. Zayn trok zijn shirt uit en had zijn zwembroek al aan, duwde zijn schoenen uit en sprong zo het zwembad in. Lekker fris.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#35 Bericht door Maaike » 04 jul 2012, 17:15

Lynn gilde. Ze lach helemaal dubbel en keek naar Lisa die met Niall stond te praten. Ze lachte. Ze klom het zwembad uit, en probeerde Louis er in te duwen.

Lisa keek naar Lynn. 'Ik hoop het voor je, zou anders wel vervelend zijn. Maar waarom moesten we eigenlijk hierheen komen? Ikbedoel; je nodigt toch niet zomaar 2 meiden uit?' Lisa keek naar Niall en toen weer naar Lynn. Ze lachte en vond dat ze de beste vriendin ooit had.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#36 Bericht door Monet » 04 jul 2012, 17:20

Niall draaide zijn hoofd naar het meisje, ze had wel een beetje gelijk maargoed. ''Nou we zouden dingen signeren, en we waren maar met z'n drieën en One Direction bestaat uit 5 jongens.'' zei die glimlachend. Zayn was ook het zwembad in gesprongen en klom op Louis' rug. ''Dude!'' lachde Louis en dook onderwater zodat Zayn van zijn rug af ging maar Zayn bleef lekker zitten. Harry en Liam waren gewoon rustig gaan zitten en luisterde een beetje naar wat Niall en dat andere meisje zeiden. ''Hoe heten jullie eigenlijk?'' vroeg Liam spontaan.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#37 Bericht door Maaike » 04 jul 2012, 17:29

'Ooh, ik ben Lisa, en dat is Lynn' antwoordde Lisa verward. 'Maar je mag nog steeds signeren hoor. We hebben onze One-Direction tas meegenomen, en een watervaste stift. Dus als je wilt?' Vroeg lisa verlegen.

Ondertussen kwam Lynn er ook aan, en was helemaal nat. Ze pakte een handdoek uit haar tas. Ze betrapte er zichzelf op dat ze weer naar Louis keek, en mengde zich snel in het gesprek. 'Niall ben je nog naar de dokter geweest?' vroeg ze snel en hoopte dat Louis het niet had gemerkt.
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#38 Bericht door Monet » 04 jul 2012, 17:38

Niall knikte op de vraag van Lynn en liet zijn enkelband zien. Louis had wel gezien dat ze weer keek maar vond t iets te zielig om haar wéér het zwembad in te pleuren. ''Zayn!'' lachde Louis en tilde Zayn op en smeet hem een stukje verder het zwembad in. Harry stond op en liep naar binnen. Liam keek hem iets na maar liet zich daarna lekker onderuit zakken in de ligstoel.
100% Proud and True Directioner till the end.

Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

#39 Bericht door Maaike » 05 jul 2012, 16:51

'Ooh, je hebt een enkelband gekregen, Fijn!' antwoordde Lynn tegen Niall, terwijl haar wat te binnenschoot. Haar medicijnen! Ze trok Lisa mee naar een hoekje. 'Lisa, ik ben mijn medicijnen vergeten.. Wat nu? Ik ga naar huis, anders gaat het over tien minuten niet goed Lies.' 'Lynn, denk even na. Je moet minstens een half uur fietsen' Ja, maar anders word ik hier ziek. Da's ook een beetje lullig he.'Je kon de angst van Lynn in haar ogen lezen. 'Ik krijg al buikpijn..' Lisa keek bezorgd naar Lynn. Wat kon ze doen? Ze wist het even niet meer. 'Wacht, ik kijk even of je ze toevallig in je tas hebt.' Lisa liep naar haar tas, maar kon ze niet vinden. Bang keek ze naar de jongens, zouden ze merken dat er wat was?
Proud Directioner.

Monet
Gewoon Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 17 jun 2012, 11:37

#40 Bericht door Monet » 05 jul 2012, 16:56

Zayn en Louis lagen nog samen in het zwembad terwijl Harry binnen was en Liam en Niall buiten zaten. Die 2 koppen van Liam en Niall volgde de meiden en Liam zag al dat er iets niet klopte, dat ziet hij altijd als er iets is. ''Something wrong?'' vroeg Liam en keek Lynn aan. Niall had dat niet eens op gemerkt ofzo, daarom keek hij ook wat verward toen Liam dat vroeg. Mja het zal vast wel want anders vraagt Liam dat niet zomaar dus hij keek ook naar die 2.
100% Proud and True Directioner till the end.

Plaats reactie