Smile

Hier kan je je verhaal plaatsen die andere kunnen lezen. Niet om af te maken.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Maaike
Gewoon Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 jul 2012, 16:08

Smile

#1 Bericht door Maaike » 07 jul 2012, 10:11

[b] De lads[/b]

Louis keek de jongens aan. 'Kom op! Nog een rondje!' Zayn keek vermoeid rond. "Kan ik niet even ergens in de spiegel kijken?' Harry lachte hem uit, en zei dat hij dat later nog wel kon doen. Niall had echt honger, maar wou het even niet laten merken. Liam en Louis begonnen enthousiast nog een rondje te rennen.

Een half uurtje later kwamen ze terug bij het hotel, en glipten naar binnen zonder dat een fan ze zag. Zayn rende meteen naar een spiegel. 'Mijn haar zit echt niet meer, dan moet ik maar even in bad' en liep naar het bad, deed de kraan aan en gooide er een grote scheut schuim in. Vijf minuten later liet hij zich in het warme water zakken. Harry, Niall, Louis en Liam namen even snel een douche, en gingen daarna uitgebreid zitten twitteren. Natuurlijk hadden ze binnen een seconde 100 mentions en volgde ze een paar van die fans.

[b] Sophie [/b]

Sophie logde in op twitter, en zag dat de jongens er ook waren. Uitgebreid begon ze te twitteren en hoopte op een antwoord. Opeens zag ze dat ze er een follower bij had, en gilde. Het was Louis van One Direction! Ze begon te lachen, te huilen en te gillen. Haar moeder kwam naar boven rennen en vroeg wat er was. 'OMFG MAM. Louis volgt me op twitter!' antwoorde Sophie. Dit moest ze haar vriendinnen vertellen. Nee, eerst Louis bedanken. En ze tweette meteen een bedank tweet. Daarna belde ze haar vriendinnen.

[b] One Direction [/b]

Louis keek nog eens bij z'n mentions, en zag dat een fan hem bedankte. Hij Retweete haar, en antwoorde. Hij lachte en de jongens vroegen wat er was. 'Een meisje, ze is helemaal gelukkig dat ik haar volg!' de jongens lachten hem uit, dat hij daar zo blij van kon worden.. Zayn kwam uit de badkamer, en vroeg wat er was. Snel legden de jongens het uit, en Zayn lachte mee. 'Is ze knap dan?' vroeg Zayn geïnteresseerd. 'Ja, maar SHE'S MINE BITCH' lachte Louis en Zayn schrok van Louis reactie. Ze moest wel erg knap zijn. Ach, hij gunde het hem wel. Na dat gedoe met zijn laatste vriendin..

[b] Sophie [/b]

Sophie belde haar vriendinnen, en vertelde wat er was gebeurd. Ze keek naar haar twitter, en zag dat Louis ook nog had gereageerd. Ze vertelde het aan haar vriendinnen, die om haar moesten lachen. Zij ook met haar One Direction..

[b] One Direction [/b]

Louis zat de hele dag het profiel van dat meisje te bekijken en de andere jongens werden er een beetje gek van. Ja, okee. Ze was echt knap. Maar er waren toch nog wel meer knappe meisjes in de wereld? 'Hey, aanbidder, kom je ook eten? Ik heb honger en wil vandaag eens met z'n vijven eten!' Niall kwam aan lopen. 'Kijk je nou nog steeds op dat profiel? Het is gewoon een fan, meer niet.' Niall zuchtte. Harry kwam er ook aan, en bemoeide zich er ook mee. 'Als je NU komt eten zorg ik voor een date met haar!' Louis lachte. 'Doe je toch nooit..' Harry pakte zijn telefoon en volgde het meisje ook.

[b]Sophie[/b]

Nadat Sophie met haar vriendinnen had gebeld, merkte ze dat haar mentions vol waren gelopen. Felicitatie tweets, en minder leuke tweets. Ach maakt me niks uit. Toen opeens maakte haar hart een mini-sprongetje. Harry had haar ook gevolgt! Ze kon het niet geloven. Waarom zei opeens? En niet iemand anders? Ach, wat maakte haar het ook uit, Ze was er echt blij mee. Ze stuurde meteen een bedank-tweet, okee eigenlijk wel 20 ofzo, maar dat boeide haar niet.

[b] One Direction [/b]

Tijdens het eten ging het hele gesprek over dat meisje. Louis zat maar wat voor zich uit te staren, en had opeens geen honger meer. De andere lads waren hem wat aan het pesten, maar dat ging helemaal langs hem heen.

[b] Sophie[/b]

Sophie zat wat in haar kamer te dromen, en te zingen. Ze zette haar favo cd op. Natuurlijk zat ze net lekker te luisteren, toen haar broertje weer binnenkwam. 'Ga gewoon even weg ja!' snauwde ze hem toe, waardoor haar moeder weer boos werd. Ze zuchte. Ze miste haar vader soms echt heel erg, sinds hij plotesling weg was. Ze pakte haar laatste foto van hem en haar, en begon te huilen. Honger had ze ook al niet meer, dus avondeten zat er niet in voor haar. Wat boeit het ook, dacht ze. Ik ben toch al zo dik..

[b] One Direction [/b]

Louis kreeg opeens het gevoel dat er wat was. Wat wist hij niet, maar hij voelde zich opeens heel depri. Snel zette hij zich er maar wat overheen en begon vrolijk mee te doen met de jongens. Harry merkte wel aan hem dat er wat was, maar bemoeide zich er maar even niet mee. Hij miste zijn poes wel, echt heel erg. Opeens rolde er een traan langs zijn wang. 'Harry, huil je nou? Come on ehy!' Louis gaf Harry een grote knuffel en vroeg wat er was, ookal wist ie het al; Dusty. Niall kwam naar Harry en Louis en maakte er meteen een group hug van. Zayn en Liam konden nu ook niet achterblijven, en meteen stond de hele band met elkaar te huggen, en stonden ze allemaal te huilen.
Proud Directioner.

Plaats reactie